Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس آمارهای اشتباه باعث فرار سرمایه‌گذاری و عدم تحقق اشتغال‌زایی در همدان شد

آمارهای اشتباه باعث فرار سرمایه‌گذاری و عدم تحقق اشتغال‌زایی در همدان شد

نماینده مردم همدان و فامنین گفت: استان همدان در چند سال اخیر با برخی آمارهای اشتباهی که مدیران ارائه کرده اند از نظر شاخص اشتغالزایی ضربه خورده که باعث خروج سرمایه گذار از استان شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی اظهار داشت: به منظور توسعه و ارتقا ظرفیت اجرایی در دستگاه های دولتی و همچنین پاسخگویی به خواسته و مطالبات مردمی لازم است در کنار مدیران جوان اتاق فکر و مشاورانی قرار گیرند که برخی از اعضای آن از مدیران پیشین و صاحب نظر باشد.

وی عنوان کرد: متاسفانه در برخی مواقع دیده شده مسئولان و حتی برخی نمایندگان استان در راستای توسعه همدان شعارهایی می‌دهند که با عملکردها متفاوت است از همین رو استان همدان در چند سال اخیر با برخی آمارهای اشتباهی که مدیران ارائه کرده اند از نظر شاخص اشتغالزایی ضربه خورده که باعث خروج سرمایه گذار از استان شده است.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه تاکید زیادی بر ایجاد تولید و توسعه اشتغال در استان همدان شده است اما همچنان شاهد تعداد قابل توجهی واحد تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل هستیم که پتانسیل ایجاد اشتغال، صادرات و رکودزدایی را دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: در سطح کشور شاهد سرمایه گذاری هایی از سرمایه داران همدانی هستیم که متاسفانه نتوانستیم جذابیتی برای آنان در سرمایه‌گذاری داخل استان ایجاد کنیم و همین موضوع عامل اصلی بیکاری تعداد زیادی از جوانان همدانی است. در سطح استان آسیب اشتغال داریم و متاسفانه آمار درستی هم منتشر نمی شود.

وی در پایان خواستار مطالبه‌گری رسانه‌ها از اقدامات انجام شده توسط مسئول و مدیر ارگان‌ها و دستگاه های دولتی شد و گفت: رسانه‌ها حتما باید مطالبه‌گر در این موضوع باشند تا مسئولانی که کار را انجام می‌دهند انگیزه پیدا کنند و آنان که صرفا مسئول میز خود هستند بدانند باید به میدان عمل بیایند و پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن