Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴۵ نقطه همدان

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴۵ نقطه همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴۵ نقطه این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان با اعلام اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه در همدان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه در شهر همدان ساعت ۱۱ روز جمعه از میدان امام(ره) آغاز می‌شود.

وی درباره مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر همدان اظهار کرد: مسیر حرکت مردم از میدان امام آغاز شده و راهپیمایان مسیر چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران را طی می‌کنند و در حسینیه امام خمینی(ره) تجمع می‌کنند.

فاضلیان با اشاره به اینکه احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم روز قدس در شهر همدان است، تصریح کرد: در پایان مراسم نیز نماز عبادی، سیاسی جمعه به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان اقامه خواهد شد.

وی ضمن دعوت از هم‌استانی‌ها برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: این روز فرصتی برای همدردی با ملت مسلمان و رنج‌کشیده فلسطین و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اعلام اینکه راهپیمایی روز قدس در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، یادآور شد: روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی در برابر اشغالگران است که مردم غیور همدان همه ساله انزجار خود را از جبهه استکبار در این روز اعلام می‌دارند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن