Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی پیگیری رزیدنتی رشته چشم‌پزشکی در همدان

پیگیری رزیدنتی رشته چشم‌پزشکی در همدان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پیگیری راه‌اندازی رزیدنتی رشته چشم‌پزشکی و فوق تخصص عفونی اطفال در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین عمادممتاز اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی همدان بیش از ۵۳۰ عضو هیأت علمی و ۷هزار دانشجو حضور دارند.

وی با بیان اینکه ۱۹ رشته دستیاری تخصصی در رشته‌های پزشکی، ۱۰ رشته تخصصی دندانپزشکی و یک رشته فوق‌تخصصی در این دانشگاه فعال است گفت: سال گذشته ۲۶ نفر از اساتید و اعضای هیأت علمی موفق به ارتقاء جایگاه علمی شدند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه ۶ رشته جدید در سطح دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شده که دو رشته در مقطع phd است، افزود: هفت نفر هم در آزمون‌های جامع پزشکی در رتبه دو و نیم درصد قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه چهار نفر در آزمون‌های پیش‌کارورزی و ۶ نفر در آزمون‌های داروسازی افتخار آفرین بودند، عنوان کرد: امسال تلاش ما بر توسعه کمی و کیفی حوزه آموزش و‌ جلب موافقت راه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی از جمله ارشد ژنتیک انسانی، ارشد بیولوژی تولید مثل، phd داروسازی بالینی، ارشد پرستاری اورژانس، ارشد فیزیک پزشکی، کارشناسی علوم آزمایشگاهی و دیگر رشته‌ها خواهد بود.

عمادممتاز خاطرنشان کرد: جلب موافقت راه‌اندازی رزیدنتی چشم‌پزشکی و فوق تخصص عفونی اطفال که سال‌ها در انتظار آن بودیم در سال جاری در دستور کار قرار می‌گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن