Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی 60 درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در خوابگاه‌ها ساکن هستند

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان:
60 درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در خوابگاه‌ها ساکن هستند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 60 درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در خوابگاه‌ها ساکن هستند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، ابراهیم جلیلی با اشاره به رشد فزاینده تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار داشت: با توجه به این موضوع ارائه خدمات رفاهی و وظایف معاونت دانشجویی نیز گسترده تر شده است.

وی به تحصیل پنج هزار و 700 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی همدان اشاره کرد و افزود: 60 درصد از دانشجویان در خوابگاه ها ساکن هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 60 درصد از دانشجویان را دختران و 40 درصد را پسران تشکیل می دهند.

جلیلی با بیان اینکه برای ایجاد فضای مناسب در خوابگاه ها سالن های ورزشی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: 400 میلیون تومان اعتبار برای بهینه سازی خوابگاه ها و همچنین مجوز ساخت یک خوابگاه با ظرفیت 600 تخت اخذ شده است.

وی با اشاره به استفاده 80 درصد از دانشجویان از سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی، خاطرنشان کرد: خدمات رسانی در این بخش به صورت صبحانه، ناهار و شام ارائه می شود و با توجه به وجود قدرت انتخاب، رضایتمندی دانشجویان و اعضای هیئت علمی را به دنبال داشته است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در بخش فرهنگی نیز برنامه های مختلفی طراحی شده است، یادآور شد: شش تشکل فرهنگی و شش کانون در دانشگاه تشکیل شده و 23 نشریه فعال نیز در دانشگاه منتشر می شوند.

وی با بیان اینکه انجمن های علمی دانشگاه فعال تر خواهند شد، خاطرنشان کرد: کل اعتبار فرهنگی دانشگاه 500 میلیون تومان بود که در سال جاری با افزایش روبه رو بوده است.

جلیلی ادامه داد: در بخش سلامت روان دانشجویان نیز مباحث مختلف پیگیری می شود تا سلامت جسمی و روحی دانشجویان تأمین شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن