Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی برگزاری جشن جهانی شدن لالجین در چهارم شهریورماه

معاون استانداری همدان خبر داد:
برگزاری جشن جهانی شدن لالجین در چهارم شهریورماه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با اشاره به انتخاب لالجین به عنوان شهر جهانی سفال، گفت: جشن جهانی شدن لالجین روز چهارم شهریور ماه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در استان همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، رضا قیاسی در نشست منطقه ای آموزش، پژوهش و توسعه پایدار با بیان اینکه همدان یک میلیون و 950 هزار هکتار 19 هزار و 500 کیلومتر مساحت و مسافت دارد، اظهار داشت: همدان از لحاظ مساحت 1.8 مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: همدان روابط خوبی در حوزه فرهنگی با استانهای همجوار دارد و خود نیز از استانهای فرهنگی محسوب می شود.

قیاسی با بیان اینکه تلاش دولت تدبیر و امید و حمایت ریاست جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیس در فرهنگسا زی ومشارکت های مردمی حوزه محیط زیست اثرگذاری بسیار خوبی داشت، یادآور شد: ریاست جمهوری حفظ محیط زیست را یکی از ارکان شعارهای خود مطرح کرد.

وی همچنین تصریح کرد: شهادت محیط بانان به فرهنگسازی محیط زیست در جامعه کمک کرد و از طرفی دستگاه قضایی نیز حمایت های خود را از محیط زیست به خوبی انجام داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با اشاره به افزایش سطح توقع مردم نسبت به محیط زیست، اظهار داشت: نمی توان این سطح انتظار را در جامعه تغییر داد و وقتی موضوعی در بطن جامعه نفوذ پیدا کرد بازگشت پذیر نیست.

وی با تأکید بر انجام اقدامات آگاهانه در حوزه محیط زیست، خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی های کلان نگاهی ویژه به بخش محیط زیست وجود دارد و این سازمان امروز در حاشیه دیگر سازمان ها نیست.

قیاسی با بیان اینکه نظام ما نظامی مردم سالار است، یادآور شد: زمانی که به مردم تکیه شد کارها به موفقیت رسید لذا باید از سمن های زیست محیطی حمایت شود.

وی با اشاره به انتخاب لالجین به عنوان شهر جهانی سفال، اظهار داشت: جشن جهانی شدن لالجین روز چهارم شهریور ماه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در استان همدان برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن