Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اجرای طرح " 12 نماز جمعه، 12 سخنران " در هفته ازدواج

اجرای طرح " 12 نماز جمعه، 12 سخنران " در هفته ازدواج

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هـمدان گفت : در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و در هفته ازدواج طرح " 12 نماز جمعه ، 12 سخنران " با موضوع ازدواج اجرا می شود.

به گزارش " همدان نیوز"، اسداله ربانی مهر اظهار داشت : با همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان این طرح اجرا میشود و خطبه های نماز جمعه همدان در 12 شهریور با موضوع ازدواج و خانواده است .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : اصلی ترین مشکل امروز ازدواج در جامعه در کنار مسائل اقتصادی، مسائل فرهنگی نیز می باشد و برای حل مشکل ازدواج باید بحث فرهنگی آن را در نظر گرفت و خطبه های نماز جمعه فرصت خوبی برای بیان مسائل حوزه ازدواج جهت فرهنگ سازی امر ازدواج و آگاهی بخشی به مردم است .

ربانی مهر خاطرنشان کرد: همه دستگاههای فرهنگی بالاخص رسانه ها ، نخبگان ، روحانیون و افراد دارای جایگاه همچون معتمدین باید برای حل مشکل ازدواج در جامعه تلاش کنند چون این مشکل برای همه قشرهای جامعه است و همه در آن سهمی دارند .

اسداله ربانی مهر گفت: برنامه های فرهنگی خوبی برای هفته ازدواج پیش بینی شده است که اجرای این طرح یکی از این برنامه هاست و باید سعی شود از ظرفیت تشکل های فرهنگی جهت ترویج فرهنگ ازدواج آسان بهره جست .

وی در پایان یادآور شد: 12 سخنران از جمله یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ، چند نفر از اساتید حوزه و دانشگاه در اجرای طرح 12 نماز جمعه ، 12 سخنران با موضوع ازدواج سخنرانی خواهند کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن