Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی غنی سازی اوقات فراغت جوانان همدانی با اجرای طرح رویش

مسئول جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان مطرح کرد:
غنی سازی اوقات فراغت جوانان همدانی با اجرای طرح رویش

مسئول جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان از غنی سازی اوقات فراغت جوانان همدان وبرنامه های اجرا شده دراین زمینه  درطول تابستان سخن گفت.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، مریم رمش با بیان اینکه برنامه های مختلفی درفصل تابستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان انجام شد، اظهار داشت: برگزاری کارگاه آموزشی پدافندغیرعامل  از جمله برنامه هایی بود که همزمان با فصل تابستان و در راستای اجرای طرح شوق رویش و غنی سازی اوقات فراغت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی مقرر شد که در راستای عملی شدن اهداف برگزاری کارگاه، گروه پدافند غیر عامل در جمعیت هلال احمر استان تشکیل و به صورت مستمر دوره های آموزشی برای اعضاء و کارکنان جمعیت برگزار شود.

رمش با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مختلف ورزشی، یادآور شد: 50 نفر دختر در دوره های آموزشی در رشته های ایروبیک، شین کاراته، ژیمناستیک و کاراته و 45 نفر پسر در رشته های کاراته، شین کاراته، ژیمناستیک و تکواندو شرکت کردند.

وی همچنین تصریح کرد: از دیگر برنامه ها در بخش ورشی برگزاری مسابقات فوتسال بود که در این دوره ورزشی از ابتدای تابستان و همزمان با آغازطرح شوق رویش15 نفر از برادران به صورت مداوم در هفته یک روز از سالن استفاده کردند.

رمش ادامه داد: همزمان با آغاز فصل تابستان و شروع اوقات فراغت جوانان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت آنان، امور جوانان هلال احمر شهرستان همدان اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی هنری در مرکز علمی کاربردی هلال احمر کرد و با فراخوان عمومی 50 نفر از علاقمندان در رشته های خیاطی، گلسازی و نقاشی ثبت نام و شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های خلاقیت و نوآوری در شهریورماه، خاطرنشان کرد: در این کارگاه علاقمندان با راهکارهای شکوفایی و خلاقیت فکری آشنا شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن