Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی حمایت 170 نیکوکار از 155 بیمار سخت‌درمان در همدان

حمایت 170 نیکوکار از 155 بیمار سخت‌درمان در همدان

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از حمايت 17 نیکوکار از 155 بیمار سخت‌درمان نیازمند در قالب طرح «سخاوت» در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حمید شاکری‌صفت امروز اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت همدان با مشارکت 170 نیکوکار اقدام به حمایت مستمر از 155 بیمار سخت‌درمان نیازمند در قالب طرح «سخاوت» کرده است.

وی با اشاره به اینکه «طرح سخاوت» از سال 94 کلید زده شد، گفت: در این طرح هر فرد نیکوکار با توجه به توانایی مالی خود هزینه‌های درمان ماهیانه یک یا چند بیمار نیازمند را برای یک دوره زمانی یکساله تقبل می‌کند.

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان  از امکان حامی شدن چند خیر برای کاهش مشکلات بیمار سخت‌درمان خبر داد و افزود: چند فرد خیر به صورت مشترک می‌توانند هزینه ماهیانه یک بیمار نیازمند را برای یک دوره یک ساله تقبل کنند.

وی بیان کرد: در طرح «سخاوت» فرد نیکوکار به نام حامی می‌تواند بر اساس  تصمیم خود از یک زن، مرد، پیر، جوان، دختر و  پسر حمایت کرده و یا یک نوع بیماری را برای تأمین هزینه‌های آن انتخاب کند.

شاکری‌صفت با بیان اینکه حامیان وجوه مورد تعهد را با ذکر نام بیمار مورد حمایت خود، به حساب مجمع واریز کرده و با مدیریت امور مددکاری مجمع به بیماران فاکتور درمانی پرداخت می‌شود، گفت: حامیان از نزدیک با سایر مشکلات بیماران  نیز آشنا می‌شوند و در حد توان نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت امور مددکاری حامیانی که تمایل به عیادت از بیماران را داشته باشند با عنوان برنامه دلجویی با بیماران خود دیدار کرده و ارتباط معنوی ایجاد می‌شود، افزود: گفت: امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با طراحی فرمت‌های لازم و نرم‌افزار سیستمی، ساز و کار اجرای این طرح را فراهم کرده است.

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان یادآور شد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملی 0109546224004 و یا شماره کارت 6037991199528096 مجمع واریز کنند تا این مبالغ به دست نیازمندان واقعی برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن