Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان 54 واحد مسکونی در ازگله می‌سازد/آمادگی ارسال مصالح ساختمانی به کرمانشاه

سپاه انصارالحسین(ع) همدان 54 واحد مسکونی در ازگله می‌سازد/آمادگی ارسال مصالح ساختمانی به کرمانشاه

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: قرار بر این شده که سپاه همدان 50 تا 54 واحد مسکونی در ازگله برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی بسازد که نیروهای انسانی برای این امر در منطقه مستقر شده اند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، سردار مهدی فرجی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه استان همدان نصب کانکس در 31 روستا را بر عهده گرفته است، اظهار داشت: کانکس های 16 متری در اختیار خانواده ها قرار گرفته و کانکس های سرویس بهداشتی نیز در حال نصب است.

وی ادامه داد: قرار بر این شده که سپاه همدان 50 تا 54 واحد مسکونی در ازگله برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی بسازد که نیروهای انسانی برای این امر در منطقه مستقر شده اند.

فرجی با اشاره به استقرار دستگاه های خدمات رسان استان در روستاها و مناطق آسیب دیده، یادآور شد: 50 کانکس از سوی مردم استان اهدا شده که نسبت به سایر استان ها برتری دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کمک های مردمی به اشکال مختلف ادامه دارد، اظهار داشت: در ملایر 50 کمپرسی آجر آماده شده و دیگر مصالح نیز در 10 کامیون از همدان به صورت مردمی آماده اعزام است اما مشکلاتی در انتقال مصالح وجود دارد.

وی افزود: گروه های پزشکی به مناطق اعزام شده و در حال حاضر نیز مشکلی در این خصوص وجود ندارد و اعزام نیروها ادامه خواهد داشت.

فرجی با بیان اینکه عمق فاجعه گسترده است، اظهار داشت: وهابیت بیش از 25 سال در منطقه کوئیک کار کرده بود اما حضور مقام معظم رهبری در منطقه باعث شد که مشکلی در خصوص حضور وهابیت احساس نشود.

وی تأکید کرد: مسئولین قبول کنند که زندگی خانواده ها در چادرها بسیار سخت است و هرمیزان هم کار کنیم باید بیشتر به این فکر کنیم که خانواده ها به سرپناه نیاز دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن