Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی همه راه‌های روستایی شهرستان کبودراهنگ آسفالت شده اند

همه راه‌های روستایی شهرستان کبودراهنگ آسفالت شده اند

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: خوشبختانه هیچگونه راه روستایی فاقد آسفالت در این شهرستان وجود ندارد و همه راه های روستایی آسفالت شده اند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، سهراب فتحی در نشست ستاد راهداری زمستانی و هم اندیشی به منظور رفع موانع و مشکلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: طول راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان کبودراهنگ 841 کیلومتر  است که از این مقدار 533 کیلومتر راه روستایی است.

فتحی افزود: بیش از 500 کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان آسفالت شده اند که به جرأت می توان گفت این مهم در کشور نخستین بار است.

فتحی در ادامه به عملیات راهداری زمستانی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث راهداری زمستانی خوشبختانه همه موارد مهیا است و 95 درصد ماشین آلات این اداره آمادگی کامل را برای خدمات رسانی در فصل زمستان دارد.

وی ادامه داد: همچنین در بحث نمکپاشی نیز هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و حتی می توان گفت بیش از دو سال نمک و ماسه این اداره در فصل زمستان فراهم است.

رییس راهداری شهرستان کبودراهنگ به وجود 7 راهدارخانه در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: از این تعداد سه راهدارخانه سیار و چهار راهدارخانه ثابت است.

فتحی به راهدارخانه روستای کیتو در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود این راهدارخانه در این روستا، این راهدارخانه نیاز به حصارکشی و انبار نمک دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه راهدارخانه سوباشی نیز در حال توسعه و تجهیز است، یادآور شد: محور شیرین سو نیز با توجه به اینکه در شاهراه کبودراهنگ به زنجان قرار دارد نیازمند احداث راهدارخانه است که عملیات آن سال آینده اجرایی می شود.

وی، نبود ترمینال را از جمله دغدغه های این شهرستان بیان کرد و از مسئولان مربوطه خواست نسبت به ایجاد این مهم در این شهرستان اقدام کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن