Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی سفر به همدان ممنوع شد

سفر به همدان ممنوع شد

با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر  فرمانداری همدان محدودیت‌های جدید ترافیکی وتردد برای روزهای آینده را اعلام کرد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمدعلی محمدی با اعلام اینکه تردد خودروها با پلاک غیر بومی از ساعت 12 روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت ممنوع است اظهار داشت: تردد در روز‌های منتهی به عید فطر با پلاک غیر بومی در همه شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است.
وی  با اشاره به اینکه ورودی‌های همدان کنترل خواهند شد گفت: در روزهای ذکر شده هیچگونه مجوز تردد برای خودروها صادر نمی‌شود و سامانه صدور مجوز ترددهای ضروری غیر فعال خواهد بود.
فرماندار همدان با بیان اینکه برخی از شهروندان ساکن همدان نیز دارای خودرو با پلاک غیر بومی هستند و تردد این خودروها شائبه حضور مسافر را برای شهروندان ایجاد می کند عنوان کرد: هر گونه تردد خودرو با پلاک غیر بومی ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد.
وی همچنین درباره ترددهای شبانه بیان کرد: تردد شبانه کلیه خودروها نیز از ساعت 22 تا 3 بامداد همچنان ممنوع است و خودروهای متخلف جریمه و در صورت تکرار، توقیف خواهد شد.
به گزارش تسنیم طبق اعلام فرمانداری همدان شناسایی تخلفات ترددها هم توسط دوربین و هم توسط تیم‌های گشت پلیس راه و راهور انجام می‌شود.
جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز و 500 هزار تومانی برای ورود به شهرهای نارنجی برای پلاک‌های غیر بومی اعمال می‌شود؛ همچنین به ازای هر 24 ساعت تردد‌ غیر مجاز در شهرهای قرمز و نارنجی یک بار دیگر بر‌ مبلغ ‌جریمه افزوده خواهد شد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن