Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پلمب ‌مرکز غیرمجاز پوست و زیبایی در همدان

پلمب ‌مرکز غیرمجاز پوست و زیبایی در همدان

مسئول رسیدگی به شکایات حوزه درمان و برخورد با مراکز غیرمجاز درمانی همدان گفت: یک مرکز غیرمجاز پوست و مو که توسط فرد غیر‌پزشک و فاقد صلاحیت اداره می‌شد پلمب شد.

به گزارش "همدان نیوز"، علی اکبر شاهمرادی اظهار داشت: این فرد خاطی در زمینه زیبایی پوست و مو فعالیت می‌کردو حتی گواهی دوره‌ی آموزشی نیز صادر کرده است.

وی افزود: این پزشک قلابی پس از شناسایی و احراز هویت، توسط واحد نظارت و حقوقی معاونت درمان و با همکاری کارشناسان سازمان نظام پزشکی در مناطق شمال شهر همدان شناسایی و پس از پلمب جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذیربط معرفی شد.

مسئول رسیدگی به شکایات حوزه درمان و برخورد با مراکز غیرمجاز درمانی همدان تصریح کرد: متهم که خود را پزشک معرفی می‌کرد هیچگونه مدرک تحصیلی مرتبط با علوم پزشکی نداشته و متاسفانه صرفا دارای مدرک پیش دانشگاهی بود.

شاهمرادی گفت: به محض شناسایی و اطلاع از فعالیت هر مرکز فاقد مجوز، بلافاصله برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید برای انجام امور درمانی و پزشکی به مراکز غیرمجاز مراجعه کنند، اظهار داشت: اگر در این مراجعات مشکل و عوارضی برای بیماران ایجاد شود کسی مسئولیت آن را بر عهده نمی‌گیرد.

مسئول رسیدگی به شکایات حوزه درمان و برخورد با مراکز غیرمجاز درمانی همدان گفت: از همه شهروندان و هم استانی‌های عزیز تقاضا دارم به محض شناسایی افراد متخلف و مداخله کننده در حوزه‌های مختلف پزشکی مانند لیزرتراپی، انواع خدمات تهاجمی، پوست و خدمات دندانسازی و دندانپزشکی، تخلف مربوطه را با شماره تلفن 31312007 و یا سامانه 190 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند.

شاهمرادی از کسانی که ممکن است از مرکز زیبایی یاد شده مدرکی تهیه و یا خریداری کرده باشند درخواست کرد جهت پیگیری‌های لازم به صورت حضوری به واحد شکایات معاونت درمان مراجعه نمایند.

وی گفت: برخی از مطب‌های سطح شهر بدون داشتن هیچگونه تخصصی و بدون رعایت موارد بهداشتی مبادرت به انجام کارهای پوستی می‌کنند که به علت نداشتن تخصص پزشکی و عدم داشتن مجوز رسمی و بیمه مسولیتی در کشور جان همشهریان را تهدید کرده و خود را نیز در معرض مخاطرات مختلف قرارمی دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن