Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی انجام موفقیت آمیز چهارمین پیوند کلیه در همدان

انجام موفقیت آمیز چهارمین پیوند کلیه در همدان

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی همدان گفت:چهارمین عمل جراحی پیوند کلیه سال ۱۴۰۲ با موفقیت در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی همدان انجام شد.

به گزارش "همدان نیوز"، دکتر سید مهدی حسینی اظهار کرد: بیمار آقای ۴۱ ساله بوده که سالها به دلیل نارسایی کلیه تحت درمان بوده است و خوشبختانه با فراهم شدن شرایط، عمل پیوند کلیه ایشان انجام شد.

وی افزود: این پیوند که به مدت چهار ساعت به طول انجامید، پس از انجام آزمایش ها و اقدامات قبل از عمل جراحی با موفقیت انجام شد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی تصریح کرد: بیماران پیوند عضو بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به بیماری های عفونی و واگیردار هستند، بنابراین توصیه می شود این بیماران بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

حسینی بیان کرد: از مردم عزیز درخواست می کنیم تا با رضایت به اهدا عضو بیماران مرگ مغزی، سلامتی را به بیماران نیازمند عضو هدیه کنند تا شاهد از دست دادن هیچ هموطنی در صف دریافت عضو نباشیم.

گفتنی است؛ تیم پیوند مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی همدان به سرپرستی دکتر محمدعلی امیرزرگر به همراه دکتر شهریار امیرحسنی و دکتر احمد مرادی متخصص بیهوشی این عمل موفقیت آمیز را به انجام رساند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن