Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی دانش‌آموزان مدارس دولتی مجبور به پرداخت وجه نیستند

دانش‌آموزان مدارس دولتی مجبور به پرداخت وجه نیستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه هر نوع مشارکت برای تأمین هزینه‌های مدرسه داوطلبانه است گفت: دانش‌آموزان مدارس دولتی به هیچ عنوان مجبور نیستند وجهی برای ثبت نام بپردازند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمود نقوی صبح امروز در سومین جلسه ستاد پروژه مهر ۱۴۰۲ با بیان اینکه تمام مدارس موظفند دانش آموزان را با احراز محل سکونت ثبت نام کنند اظهار کرد: مدیران باید مبلغ واریزی اضافه بر سازمان ثبت نام دانش‌آموزان را بازگردانند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که همراه با آغاز سال تحصیلی جدید، هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم  افزود: هر نوع مشارکت برای تأمین هزینه‌های مدرسه داوطلبانه و بعد از شروع سال تحصیلی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به هیچ وجه این نوع مشارکت اجباری نیست، بنابراین دانش‌آموزان مدارس دولتی به هیچ عنوان مجبور نیستند وجهی برای ثبت نام بپردازند.

 وی با تاکید بر این که دانش آموزان مدارس دولتی به جز هزینه کتاب‌ها و بیمه که به طور معمول می‌پردازند، موظف به پرداخت هزینه دیگری برای ثبت نام نیستند تصریح کرد: مدیران باید مبلغ واریزی اضافه بر سازمان ثبت نام دانش آموزان را عودت دهند.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: در غیر این صورت اولیا می‌توانند با اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان تماس و موضوع را پیگیری کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن