Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی حضور ۸۰ برند مطرح کشور در نمایشگاه پوشاک ایرانی بانوان همدان

حضور ۸۰ برند مطرح کشور در نمایشگاه پوشاک ایرانی بانوان همدان

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: همزمان با روز ملی حجاب و عفاف خاص ترین نمایشگاه عرضه پوشاک ایرانی و اسلامی بانوان با حضور ۸۰ برند مطرح کشور در هتل پارسیان بوعلی همدان گشایش می‌یابد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت معدن تجارت استان همدان، احمد شانیان روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلای بانوان با هدف ترغیب طراحان به ارائه ایده‌های جدید برای دستیابی به الگوهای نوین و ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی در استان همدان برگزار می شود.

وی گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه و ۸۰ برند مطرح فعال در تولید محصولات ویژه حجاب و عفاف از استان های قم، تهران، البرز، اصفهان، لرستان، همدان، مازندران، خراسان رضوی، گلستان حضور دارند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه بازدید از نمایشگاه لباس و پوشاک ایرانی برای عموم رایگان است افزود: طراحان و تولیدکنندگان، لباس های مومنانه، عفیفانه و زیبای خود را با قیمت مناسب عرضه کرده و شهروندان می توانند نیازهای خود را تامین کنند.

شانیان توضیح داد: این نمایشگاه از روز ۲۱ تا ۲۴ تیرماه دایر می‌شود و ساعت بازدید در ۲ نوبت صبح ۱۰.۳۰ تا ۱۴ و عصر ۱۷.۳۰ تا ۲۲ است.

وی اظهار داشت: همایش دختران همدان با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی در روز نخست این رویداد برگزار می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان تاکید کرد: مراسم افتتاحیه در هتل ‌پارسیان بوعلی روز ۲۱ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان پیش بینی شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن