Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جت فالکون ناجی بیماران بدحال در همدان می‌شود

جت فالکون ناجی بیماران بدحال در همدان می‌شود

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: جت (آمبولانس) هوایی فالکون با پیشرفته ترین و مجهیزترین تجهیزات پزشکی و درمانی ناجی بیماران بدحال و با وضعیت (وخیم) و نیازمند خدمات فوری پزشکی می شود و در این راستا مجوزها و تفاهم های لازم برای اعزام این نوع جت در سریعترین زمان ممکن انجام شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا شکوهی افزود: تفاهم نامه اولیه و همه مجوزهای لازم برای اعزام این نوع جت به استان همدان در نشست با رئیس و معاونان سازمان اورژانس کشور انجام شده است و انتقال بیماران فوق اورژانسی و با وضعیت بدحال و نیازمند اعزام فوری به وسیله جت فالکون به تهران و مراکز فوق تخصصی خارج از استان صورت گیرد.

وی اضافه کرد: به دنبال پیگیری های اورژانس ۱۱۵ همدان و همکاری سازمان اورژانس کشور، زمینه انتقال مددجویان و بیماران بدحال فوق اورژانسی با جت فالکون به مراکزفوق تخصصی خارج از استان فراهم شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: اعزام بیماران با جت برای دریافت خدمات فوق اورژانسی پس از تشخیص پزشکان متخصص استان صورت می گیرد.

شکوهی یادآوری کرد: تاکنون اعزام بیماران به تهران با استفاده از آمبولانس و به صورت زمینی صورت می گرفت.

وی اظهار داشت: البته امسال تاکنون ۲ مورد اعزام بیمار به بیمارستان کرمانشاه، یک مورد از کرمانشاه به همدان و سه مورد از سنندج به همدان با بالگرد صورت گرفته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: با فراهم شدن این امکان بیماران برای دریافت خدمات فوق اورژانسی توسط جت فالکون درکمترین زمان به تهران و دیگر مراکز فوق تخصصی خارج از استان منتقل می شوند.

شکوهی افزود: استفاده از جت فالکون تنها برای انتقال مددجویان و بیماران بدحالی است که با تشخیص و درخواست پزشکان متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی استان نیاز به انتقال به مراکز درمانی خارج از استان را داشته باشند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن