Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ارزیابی قبول‌شدگان آزمون استخدامی ۱۵۹۶ آموزگار در همدان

ارزیابی قبول‌شدگان آزمون استخدامی ۱۵۹۶ آموزگار در همدان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش همدان از ارزیابی تکمیلی قبول‌شدگان آزمون استخدامی یک‌هزار و ۵۹۶ نفر از آموزگاران ابتدایی و استثنایی در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا زارعی از طی مراحل ارزیابی تکمیلی قبول‌شدگان آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی در همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نقش معلمان در پیشرفت همه‌جانبه کشور، جذب و استخدام عادلانه معلمان شایسته متخصص، متعهد و در طراز انقلاب اسلامی، همواره یکی از مطالبات جامعه بوده و از سویی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر آن تاکید شده است.

وی افزود: در حال حاضر فرایند ارزیابی تکمیلی یک هزار ۵۹۶ آموزگار ابتدایی و استثنایی توسط ارزیابان برای انتخاب ۶۵۰ آموزگار، در هفت حوزه ارزیابی تکمیلی در حال انجام است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: این فرایند در ۱۱ کانون ارزیابی خواهران و هشت کانون ارزیابی آقایان پیگیری می‌شود و اول مهر شاهد حضور آنها در کلاس‌های درس برای امر تعلیم و تربیت خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری مصاحبه عمومی، ارائه تدریس، ایفای نقش و کار گروهی طراحی شده که بتواند توانمندی افراد معرفی شده را در پذیرش نقش مربی در ارتباط با دانش‌آموزان و خانواده آنها و نقش مرجعیت اجتماعی، مورد ارزیابی قرار دهد.

زارعی با بیان اینکه از ۲۲ تیرماه ارزیابی داوطلبان با ۲۵ درصد ظرفیت کانون‌های ارزیابی شروع و در روزهای بعدی با ۵۰ و ۶۰ درصد ظرفیت کار را ادامه داده‌ایم گفت: تا روز گذشته ۵۴۰ نفر ارزیابی شده‌اند و از امروز با توجه به اینکه ارزیابان به تعداد نفر مورد نیاز گروه‌ها بودند، ظرفیت کامل ۱۹ کانون ارزیابی را به کار گرفتیم./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن