Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اجازه جولان به فالگیران نمی‌دهیم

اجازه جولان به فالگیران نمی‌دهیم

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان گفت: برخی فال گیران و رمالان از مناطق و استان های دیگر و با شروع فصل گرما در همدان حضور می یابند که با پیگیری های صورت گرفته این افراد دستگیر و به شهر خودشان بازگردانده شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی رضایی اظهار داشت: به تازگی شماری از فالگیران فعال در مناطق توریستی و پارک های تفریحی شناسایی شدند که همه این افراد از طایفه «فیوج» هستند.

وی افزود: رمالان در خانه مسافرها ساکن شده و در طول روز در اماکن تفریحی و توریستی اقدام به فال گیری، کف بینی و طالع بینی می کردند که همه این افراد توسط پلیس شناسایی شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی همدان بیان کرد: در روز نخست اجرای طرح پاکسازی اماکن تفریحی و گردشگری از وجود رمالان ، یک نفر از آنها دستگیر شد که دیگر بستگان این فرد با شنیدن خبر دستگیری وی بلافاصله همدان را ترک کردند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: همچنین در دومین روز اجرای این طرح سه نفر دیگر در یکی از پارک های تفریحی شناسایی و دستگیر شدند که همه این افراد به استان های محل سکونت بازگردانده شدند.

وی گفت: در بررسی دستگاه کارت خوان این افراد مشخص شد که امسال تاکنون بیش از یک میلیارد ریال هر یک از آنها تراکنش بانکی داشته اند و تراکنش یکی از رمالان در یک و نیم سال گذشته حدود سه میلیارد ریال بوده است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان بیان کرد: این افراد پس از دریافت کارت بانکی مشتری گاهی مواقع از حواس پرتی او سو استفاده کرده و برای نمونه به جای ۱۰۰ هزار ریال، یک میلیون ریال از کارت او برداشت می کردند.

سرهنگ رضایی اضافه کرد: برخی از تراکنش های بانکی غیر معمول بوده برای نمونه از یک مشتری ۱۳ میلیون ریال دریافت کرده بودند که توجیه مناسبی برای دریافت این مبلغ نداشتند.

وی ادامه داد: با وجود دستگیری و بازگرداندن رمالان به استان های محل سکونت از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده فعالیت رمال و فالگیران در سطح شهر موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن