Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مشکل پارکینگ بیمارستان اکباتان حل شود

مشکل پارکینگ بیمارستان اکباتان حل شود

دادستان همدان گفت: مشکل پارکینگ بیمارستان اکباتان، پیش از آغاز بهره‌برداری باید حل شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن خانجانی عصر امروز در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با موضوع بررسی ایمنی راه‌ها و نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و گره‌های ترافیک شهری اظهار کرد: طبق گزارش‌های اعلامی پنج مرکز آموزشی چه غیر دولتی و چه آموزشگاه‌های خصوصی با درجه  ترافیکی پنج و هشت مورد با درجه ترافیکی چهار، شناسایی شده که گره‌های ترافیکی بالایی در سطح شهر ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: یکی از مصوبات جلسات سال گذشته کارگروه این بود تا سریعتر آموزش و پرورش به آموزشگاه‌ها و مدارس غیردولتی که در نقاط پرتردد فعالیت دارند، ابلاغ کند جابجا شوند و امسال قبل از شروع ثبت نام دانش آموزان، در مکان جدید مستقر شوند که متأسفانه از سوی آموزش و پرورش محقق نشده است.

دادستان همدان تصریح کرد: از همین امروز باید برای سرویس مدارس برنامه‌ریزی شود تا تردد پرشمار سرویس‌های مدارس هم بر مشکل ترافیک شهری نیافزاید.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف شهرداری در ایجاد راهکار مناسب برای ایجاد پارکینگ عمومی عنوان کرد: شهرداری باید با بهره‌گیری از طرح‌های ابتکاری و مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پارکینگ طبقاتی و مکانیزه در سطح شهر اقدام کند.

خانجانی گفت: متأسفانه برنامه خاصی از سوی شهرداری مشاهده نشده است در حالی که این مجموعه می‌تواند به راحتی با یک فراخوان، بخش خصوصی را برای حل مشکل به میدان بیاورند.

دادستان همدان با بیان اینکه مشکل پارکینگ بیمارستان اکباتان نیز باید سریع برطرف شود، گفت: نمی‌شود حقوق عامه را نادیده گرفت و به بیماران و همراهان آنان که در رنج هستند گفت؛ یکی دو خیابان آن طرف‌تر پارک کنید و بعد برای ویزیت یا بستری به بیمارستان بیایید!

وی تصریح کرد: با توجه به نظر کارشناسان، ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی همدان، با برگزیدن مشاور ترافیکی، مشکل پارکینگ بیمارستان اکباتان را حل کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن