Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پل‌های عابرپیاده همدان احتمالاً مهرماه به مدار برمی‌گردند

پل‌های عابرپیاده همدان احتمالاً مهرماه به مدار برمی‌گردند

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری همدان با بیان اینکه مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر همدان تا مهرماه انجام خواهد شد، گفت: به علت مشکلات مختلف از جمله همکاری نکردن پیمانکاران همدانی، تجهیز و مکانیزه کردن پل‌ها با تأخیر مواجه شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر بهرامی‌شرافت با اشاره به اینکه اعتبار تجهیزات آسانسور پل‌ها تأمین و خریداری و نصب شده است، اظهار کرد: هفته گذشته در منطقه ۳ تجهیزات آسانسور برای یکی از پل‌ها نصب شده بود اما سرقت شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قرار بود تا ۱۵ شهریور ۱۶ پل مکانیزه همدان تجهیز و به مدار بازگردند، تصریح کرد: شهرداری هزینه خرید تجهیزات آسانسور را تأمین می‌کند اما متأسفانه پیمانکاران همدانی همکاری نکردند و پای کار نیامدند که یکی از پیمانکاران از خارج استان انتخاب و مشغول به کار شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری همدان با بیان اینکه پل‌های مکانیزه شده یکی یکی وارد مدار می‌شوند، یادآور شد: مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر همدان شاید هفت تا هشت روز با تأخیر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پل‌های عابر پیاده منطقه یک همدان به طور کامل راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه یک توانایی مالی بهتری داشته و تجهیزات خیلی سرقت نشده بود بر همین اساس سریع‌تر وارد مدار شد.

بهرامی‌شرافت بیان کرد: در منطقه ۳ تجهیزات آسانسور به طور کامل سرقت شده و باید خریداری شود که برای هر آسانسور دو میلیارد تومان هزینه نیاز است.

وی درباره انتخاب پیمانکار حفاظت و نگهداری پل‌ها، افزود: مناقصه پیمانکاری برای حفاظت و نگهداری از پل‌ها در حال برگزاری است و احتمالاً اوایل مهرماه مشخص می‌شود اما با این وجود شهرداری تا آن زمان با نیروهای خود نگهداری را انجام می‌دهد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مشکلی از بابت نگهداری نداریم، اظهار کرد: مشکلی از بابت نگهداری نداریم به طوری‌که به محض راه‌اندازی آسانسورها شهرداری با نیروهای خود این کار را انجام می‌دهد اما مشکل راه‌اندازی داریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن