Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ثبت ۲۰۵ راننده در سامانه سرویس مدارس در همدان

ثبت ۲۰۵ راننده در سامانه سرویس مدارس در همدان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان از ثبت ۲۰۵ راننده در سامانه سرویس مدارس خبرداد و گفت: تاکنون 205 راننده متقاضی سرویس مدارس در سامانه ثبت نام شدند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور به بیش از هزار راننده برسد.

 

به گزارش "همدان نیوز"، محمود حضرتی با اشاره به رونمایی از برچسب سرویس مدارس در همدان، اظهارکرد: در حال حاضر شش شرکت ۱۸۲۸ ,۱۸۳۳, ۱۸۲۱, ۱۸۱۷, ۱۸۱۰ و شرکت جهان نمای شلمچه برای سرویس مدارس شناسایی و به ما معرفی شده‌اند.

 وی با بیان اینکه نرخ مصوب سرویس مدارس از سوی شورای شهر اعلام شده است، خاطرنشان کرد:  هزینه مسیر رفت و برگشت برای یک تا ۵ کیلومتر بدین شرح است؛ کرایه ماهیانه سواری ۶۵۰ هزار تومان ، کرایه  رفت و برگشت ون ۵۵۰ هزار تومان ، کرایه  رفت و برگشت مینی بوس ۴۰۰ هزار تومان است.

حضرتی تأکید کرد: خودروهای متقاضی سرویس مدارس باید بیمه‌نامه مکمل دانش‌آموزان و معاینه فنی خودرو داشته باشند .

وی با بیان اینکه سال گذشته تعدادی از رانندگان با آموزش و پرورش قرارداد نداشتند و باعث شده بود که قیمت‌ها کمی بالاتر برود، اظهار کرد: طبق بند چ  ماده ۱ آیین‌نامه اجرایی تاکید شده است که اداره کل آموزش و پرورش و انجمن اولیا مربیان باید برای کنترل قیمت‌ها با راننده قرارداد ببندند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با تأکید بر اینکه حمل و نقل دانش آموزان بر عهده آموزش و پرورش و اشخاص حقیقی و حقوقی است، افزود: خودروهایی که فاقد برچسب سرویس مدارس باشند پلیس راهور مانع تردد آنها می‌شود .

حضرتی گفت: در سال گذشته ۸۰۶ راننده برای سرویس مدارس ساماندهی شده بود اما امسال ۲۰۵ راننده در سامانه ثبت شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور به بیش از هزار راننده برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن