Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی همدان ایستگاه پروازی حج عمره نشد

همدان ایستگاه پروازی حج عمره نشد

با آغاز اعزام زائران حج عمره به سرزمین وحی، ۱۰ ایستگاه پروازی مشخص شدند که همدان جزو آنها نیست.

به گزارش "همدان نیوز"، وقتی از فرودگاه بین‌المللی همدان سخن می‌گوییم، یاد ایام اعزامی‌های حج تمتع می‌افتیم همان روزهایی که فرودگاه پروازهای پی در پی را تجربه می‌کرد و هواپیماهای پهن پیکر در آن نشست و برخاست می‌کردند.

اما گویا فعالیت فرودگاه همدان منوط به پروازهای حج تمتع شده و در سایر ایام سال پروازی را نخواهیم داشت و این برای همدان و فرودگاهش دیگر عادی شده است.

با اعلام آغاز اعزام زائران حج عمره انتظار می‌رفت همدان که تجربه خوبی در پرواز حج تمتع کسب کرده بود یکی از ایستگاه‌های پروازی غرب کشور در اعزام حجاج باشد که متاسفانه چنین نشد و همدان از این پروازها هم باز ماند.

با وجود اینکه در برقراری این پروازها دستگاه‌های مختلفی از جمله استانداری، حج و زیارت و ... دخیل هستند اما می‌طلبد مسوولان همدان با ورود به موقع بتوانند مانع بازماندن همدان از قافله پروازها باشد.

مسئولان همدانی قبلا هم برقراری مستمر پروازها را منوط به این دانستند که تا زمانی که همدان یک شرکت هواپیمایی اختصاصی نداشته باشد، داستان همین است.

مدیر فرودگاه همدان اظهار کرد: ایستگاه‌های پروازی حج عمره ۱۰ استان در سطح کشور است که همدان جزو آنها نیست اما می‌توانست در غرب کشور نیز همدان مدنظر قرار گیرد.

علی‌اصغر جهانگیری بیان کرد: در زمینه حج عمره برنامه‌ریزی با سازمان حج و زیارت است و در این خصوص و سهمیه‌هایی که داده شده می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید مجموعه استان در زمینه پروازها طلبکار باشد و مسولان ارشد در این خصوص پیگیری و مطالبه داشته باشند هر چند مدت زمان اعزام حج عمره کوتاه است، در مجموع امیدواریم برای سال آینده همدان نیز جزو ایستگاه‌های پروازی باشد./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن