Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی توزیع میوه شب یلدا به نرخ دولتی در ۶ نقطه همدان

توزیع میوه شب یلدا به نرخ دولتی در ۶ نقطه همدان

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه به مناسبت شب یلدا از امروز توزیع میوه در شش نقطه از شهر همدان صورت خواهد گرفت، گفت: سه نوع میوه پرتقال، سیب و انار با قیمت مصوب دولتی در شش نقطه همدان توزیع خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدمجتبی حسینی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، با بیان اینکه در روزهای گذشته قیمت مرغ دچار نوساناتی شده بود، اظهارکرد: امروز در ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد قیمت مصوب مرغ در بازار همدان ۸۵ هزار تومان باشد و بالاتر از این نرخ تخلف صنفی به شمار می‌رود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان نیز با اشاره به تدوین سند سه ساله تحول استان، گفت: انتظار است با افزایش ظرفیت‌های موجود در بخش صنعت، معدن و کشاورزی همدان در بخش‌های مختلف، استان بتواند به سهم هشت درصدی رشد دست پیدا کند.

تورج الوانیان اظهارکرد: خبرهای خوبی از دولت به گوش می‌رسد، براساس برآوردهای اولیه در سه ماهه ابتدای امسال رشد اقتصادی ۶.۲ درصدی اتفاق افتاده و برآورد سه ماهه دوم ۷.۱ درصد اعلام شده است که امیدوارم این روند رشد ادامه یابد.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۳ در حال تدوین است و انتظار است شاهد تصویب این لایحه تا پایان هفته باشیم، یادآور شد: مهمترین دغدغه دولت بهبود معیشت مردم و کاهش نرخ تورم است ضمن اینکه توجه به اقشار کم‌درآمد، شفافیت و اثربخشی از برنامه‌های دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ است.

وی با تأکید بر اینکه تداوم پرداخت یارانه نقدی، کالابرگ الکترونیک، یارانه نان، حمایت از تولید و اشتغال در لایحه بودجه منظور شده است، افزود: حمایت از تولید و اشتغال، افزایش سهم مالیات با شناسایی مؤدیان جدید مالیاتی در لایحه بودجه امسال نیز دیده شده است.

الوانیان با بیان اینکه کمیته بهره‌وری استان در حال تشکیل است، خاطرنشان کرد: اولویت‌های اصلی استان شناسایی شده است تا پایان هفته تعیین اولویت‌های اصلی استان مصوب خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن