Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی 225 زندانی جرائم غیرعمد همدانی به‌زودی آزاد می‌شوند

225 زندانی جرائم غیرعمد همدانی به‌زودی آزاد می‌شوند

مدیرعامل ستاد دیه کشور برای کمک مالی به منظور آزادی تمام ۲۲۵ زندانی جرائم غیرعمد استان همدان قول مساعد داد.

به گزارش "همدان نیوز"، علی شمس چهارشنبه ۱۸ بهمن در دیدار با دادستان همدان و مدیرعامل ستاد دیه استان، از کسب رتبه نخست کشوری احکام اعسار محکومان مالی به همت ستاد دیه همدان خبر داد و اظهار کرد: به‌زودی تمام ۲۲۵ زندانی جرائم غیرعمد این استان آزاد می‌شوند.

وی عملکرد ستاد دیه استان همدان مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: ستاد دیه استان همدان در عمده شاخص‌ها از میانگین کشوری هم بالاتر و بهتر است.

شمس مطرح کرد: بی‌تردید جذب کمک‌های مردمی و خیران نیک‌اندیش به علت اعتماد بالای مردم به این ستاد در همدان است، مردمی‌که برای آزادی زندانیان مالی سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه مدیریت عالی قضات همدانی در موضوع اعسار نیز گفت: ستاد دیه همدان با میانگین ۹۱ درصد از حیث تأیید اعسار درخواست‌های زندانیان جرائم غیرعمد و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی توسط قضات برجسته، در سطح کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده و با برتری در این شاخصه سبب‌ساز آزادی زندانیان بسیاری شده است.

مدیرعامل ستاد دیه کشور بیان کرد: به میزان کمک‌های مردم استان برای آزادی این تعداد زندانی، ستاد دیه مرکز نیز کمک خواهد کرد به طوری که زمینه آزادی همه این مددجویان فراهم شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن