Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی استقرار ۷ خودروی آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر همدان

استقرار ۷ خودروی آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: برای چهارشنبه پایان سال علاوه بر ۱۰ ایستگاه ثابت عملیاتی، از هفت استقرار خودرویی در نقاط مختلف شهر هم برای امدادرسانی مطلوب‌تر به شهروندان برای حوادث احتمالی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدصادق پورسینا با اشاره به اینکه با ۵۰ تیم امدادی این آمادگی را داریم که در صورت بروز حوادث احتمالی خدمات مطلوب و قابل‌قبولی را به شهروندان ارائه دهیم، تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه پایان سال از شهروندان به ویژه درخواست داریم دقت کنند از حمل موادمحترقه آتش‌زا و انفجاری حتی با مقادیر کم در جیب و کیف فرزندانشان خودداری کنند.

پورسینا ادامه داد: در ضمن از ریختن مواد سریع‌الاشتعال همچون بنزین بر روی آتش اجتناب کنند چراکه مخاطره‌زاست و دقت شود از ایجاد آتش‌های حجیم و غیرقابل کنترل جداً خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه افراد باید از پرتاب مواد آتش‌زا روی درختان، بام مغازه‌ها و ابنیه‌ها خودداری کنند، تصریح کرد: از قرار دادن ظروف تحت فشار در آتش مثل اسپری و حشره‌کش خودداری کنند و در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خودنسری با ۱۲۵ تماس بگیرند تا همکاران در اسرع وقت به آنها امدادرسانی کنند.

پورسینا به معضل ترافیک اشاره کرد و گفت: ترافیک یکی از معضلاتی است که در صورت بروز هر گونه حادثه امدادرسانی را دچار اختلال می‌کند بنابراین از شهروندان درخواست داریم با همراهی و همدلی با همکاران آتش‌نشانی کمک کنند تا رسالت کاری خود را در زمان قابل‌قبول و ایده‌آل به انجام رسانند.

وی همچنین درخواست کرد که شهروندان از پرتاب مواد آتش‌زا به سمت خودرو و نیروهای امدادرسانی جداً خودداری کنند چراکه حضور این عزیزان صرفاً به منظور بالا بردن ایمنی و ایجاد آرامش بیشتر در جامعه است و امیدواریم با همراهی مردم در چهارشنبه‌سوری حادثه تلخی نداشته باشیم./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن