Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی محورهای استان همدان لغزنده است

محورهای استان همدان لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به لغزندگی محورها از همه هموطنان و همشهریان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی راهداری استان، مهرداد آهکی اظهار کرد: طی سامانه بارشی اخیر شاهد بارش شدید باران در برخی از محورهای مواصلاتی استان بودیم که در بعضی از شهرستان‌های جنوبی بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۳۰ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

وی مطرح کرد: با توجه به بارش‌های شدید باران، محورهای مواصلاتی استان باز است و نیروهای راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح محورها را انجام می‌دهند.

آهکی ادامه داد: تمام گشت‌های عملیاتی راهداری این اداره‌کل در قالب ۴۳۶ نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ از دستگاه ماشین‌آلات در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان مستقر و عملیات پایش و کنترل محورهای مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: با توجه به لغزندگی محورها از همه هموطنان و همشهریان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت سفر حتماً با شماره‌گیری سامانه‌های ۱۴۱ از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن