Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی همایش پیاده‌روی 300 هزار نفری در همدان برگزار می‌شود

نهم مهرماه؛
همایش پیاده‌روی 300 هزار نفری در همدان برگزار می‌شود

رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: همایش بزرگ پیاده روی 300 هزار نفری خانوادگی نهم مهرماه سال جاری در همدان برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هادی سبزواری استان اظهار کرد: این همایش به عنوان دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی تاریخ ورزش استان همدان به شمار می رود که قرار است نهم مهرماه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شود.

وی اضافه کرد: ثبت نام از علاقه مندان این همایش یکم مهرماه امسال ودر یکصد نقطه از شهر همدان انجام می شود و امیدواریم حضور مردم در این همایش بزرگ بیش از حد پیش بینی شده باشد.

سبزواری بیان داشت: شروع همایش از ساعت 7 صبح روز جمعه نهم مهرماه از چهار راه پژوهش (پارک مردم) آغاز و از مسیر میدان قائم (عج)، بلوار ارم، جاده منتهی به مجتمع تفریحی توریستی گردشگری عباس آباد ادامه خواهد یافت.

وی افزود: امسال برای نخستین بار شرایط برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مهیا شده است و برنامه های گسترده تری را نسبت به دوره های گذشته در ساعات برگزاری همایش در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به مشارکت هیات دوچرخه سواری همدان برای نخستین بار در این همایش گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده و در راستای سیاست های اجرایی فدراسیون های همگانی و دوچرخه سواری کشور، دوچرخه سواران علاقه مند نیز می توانند ضمن رکابزنی در مسیر تعیین شده، در این همایش حضور فعال داشته باشند.

سبزواری درباره جوایز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همدان گفت: تاکنون یک دستگاه خودروی پراید برای این همایش اختصاص یافته است و تا روز همایش جوایز ارزنده ای از سوی سایر مسوولان اجرایی برای اهدا به حاضرین در مراسم قرعه کشی تعیین خواهد شد.

وی با قدردانی از مسوولان همدان بویژه فرماندهی نیروی انتظامی و دستگاه ورزش و جوانان همدان در همکاری مناسب برای برگزاری این همایش گفت: حمایت مسوولان زمینه ساز برگزاری همایش های بزرگ خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در همایش بزرگ پیاده روی همدان ، مسوولان اجرایی استان به همراه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی نیز حضور خواهند یافت.

از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 20 همایش پیاده روی به مناسبت های مختلف با مشارکت دستگاه های اجرایی در سطح استان همدان برگزار شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن