Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی مدال نقره مسابقات آسیایی بر گردن جودوکار همدانی

مدال نقره مسابقات آسیایی بر گردن جودوکار همدانی

نائب رئیس هیات جودو استان همدان گفت: مریم بربط جودو کار همدانی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا به مدال باارزش نقره دست یافت.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حانیه سزارواریگانه با اعلام این مطلب گفت: رقابت های جودو قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۱۶۵ جودوکار از ۲۲ کشور در سالن «راجیو گاندی» شهر گوچی هند برگزارشد.

وی خاطر نشان کرد: نوجوانان ایران در این دوره از مسابقات با تک مدال نقره مریم بربط و چهار برنز مجید وحید بریمانلو ، مهدی برغمدی ،علی پرهیزگاری و یاسین تقوی به کار خود پایان داد.

وی افزود: مریم بربط جودوکار وزن ۷۰- کیلوگرم تیم بانوان کشورمان و نماینده استان که در این دوره گذشته این رقابت ها به عنوان پنجمی دست یافته بود در این مسابقات توانست مدال با ارزش نقره را کسب کند و لیلا سیاهوشی دیگر جودوکار استان در این رقابت ها پنجم شد .

حانیه سزارواریگانه تصریح کرد: بربط در دور نخست استراحت داشت و سپس «دپوشرا» از هند را شکست داد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. این جودوکار همدانی در ادامه رقابت ها «آرونا جانگلدینا» از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. بربط برای کسب مدال طلا «نانامی آساهی» از ژاپن را پیش رو داشت که بازنده تاتامی را ترک کرد و به نشان نقره دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: رقابت های جوانان از امروز آغاز می شود و شیوا جهانگیری دیگر ورزشکار استان برای کسب مدال به مصاف حریفان خود می رود.

نائب رئیس هیات جودو استان گفت: جهانگیری در دوره گذشته این رقابتها مدال برنز را کسب کرده بود و امیدواریم با آماگی بالای خود و قرعه خوبی که نصیب وی شده است بتواند مدال با ارزشی در این رقابت ها دست یابد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن