Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی عملکرد موفق آمیز دوچرخه سواری همدان در مدال آوری رده های سنی پایه

عملکرد موفق آمیز دوچرخه سواری همدان در مدال آوری رده های سنی پایه

هیات دوچرخه سواری همدان شعار سه سال قبل با عنوان “استعدادسازی رده های سنی پایه تا رسیدن به مدال” را امروزه با کسب مدال های رنگارنگ کشوری محقق کرده است و با برنامه ریزی اصولی، سرمایه گذاری و بهره مندی از تجربه دست اندرکاران اعم از پیشکسوتان، مربیان و تلاش ورزشکاران توانسته در مسیر موفقیت و افتخارآفرینی گام های اساسی بردارد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی هیات دوچرخه سواری همدان، امروزه خانواده دوچرخه سواری همدان با سیاست های برنامه ریزی شده توسط علی ثقفی رییس هیات دوچرخه سواری استان توانسته است با دلگرمی خاصی در دستیابی به موفقیت های ملی گام بردارد و شعار سه سال قبل مبنی بر استعدادیابی و استعدادسازی در مدال آوری رده های سنی پایه به اذعان کارشناسان و صاحب نظران به تحقق پیوسته است.

دستیابی به مدال های قهرمانی رده های سنی نوجوان و جوانان طی ماه های اخیر نشانگر برنامه ریزی مناسب، پشتکار و تلاش اعضای هیات دوچرخه سواری استان و شهرستان ها، مربیان و دوچرخه سواران مستعد است.

رییس هیات دوچرخه سواری همدان در این باره می گوید: از زمان حضورم در هیات دوچرخه سواری با شعار استعدادسازی در رده های سنی پایه برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت را در دستور کار قرار دادیم و امروزه نه تنها در تمامی رده های سنی پایه موفق به کسب مدال شده ایم بلکه دوچرخه سواران لیست مازاد نیز همراه با سایر استان ها در رقابت های کشوری حضور یافته اند.

علی ثقفی بیان داشت: با وجود اینکه در سال های اخیر در رده سنی بزرگسالان با کمبود دوچرخه سوار موفق مواجه شده ایم اما با توجه ویژه به رده های سنی پایه توانسته ایم پشتوانه سازی لازم را برای رده بزرگسالان داشته باشیم.

وی با اشاره به کسب این موفقیت ارزشمند برای جامعه دوچرخه سواری همدان گفت: پرورش استعدادها یکی از برنامه های اصلی هیات در سال های اخیر بود و با رسیدن به قله قهرمانی توانمندی هیات در این بخش اثبات شد و در این موفقیت بدون تردید روسای هیات های شهرستان ها، مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران سهم بسزایی داشته اند.

ثقفی بیان داشت: در سه سال اخیر با شناسایی و پرورش استعدادها توانسته ایم در رده های پایه به موفقیت های لازم دست یابیم و به طور حتم با حمایت از این قهرمانان می توانیم آینده درخشانی را برای ورزش دوچرخه سواری همدان در میادین قهرمانی ترسیم کنیم.

همدان دارای بیش از ۲۰۰ دوچرخه سوار فعال و شرکت کننده در رقابت های مختلف استانی و ملی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن