Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی آمادگی کامل همدان رای بازگشایی مدارس

آمادگی کامل همدان رای بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از تدارک چند برنامه برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: در آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی جدید به شیوه حضوری و مجازی هستیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد پورداود اظهار داشت: رویکردهای متفاوتی برای آغاز سال تحصیلی جدید خواهیم داشت اما به طور حتم مدارس در اول مهر به صورت مجازی بازگشایی می‌شود. 
وی اضافه کرد: در آبان ماه بازگشایی مدارس را با چند برنامه دنبال می‌کنیم که حول محور ترکیبی اقتضایی می‌چرخد به گونه ای که در مناطقی با وضعیت قرمز کرونایی مدارس به صورت مجازی و در نواحی با رنگ زرد و سفید مدارس به شکل حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت خود را ادامه می‌دهند. 
پورداود گفت: در حال تدارک بازگشایی مدارس هستیم اما در نهایت تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش را برای یک سال تحصیلی پربار و توام با تندرستی و شادابی دانش آموزان اجرا می‌کنیم. 
مدیرکل آموزش و پرورش همدان تاکیدکرد: تاکنون از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای توسعه آموزش‌های غیرحضوری و مجازی در استان استفاده شده و این تلاشها به همت معلمان و مربیان دلسوز ادامه دارد.
او همچنین به موفقیت های استان در زمینه شبکه شاد اشاره کرد و افزود: سال گذشته تعداد زیادی تبلت در اختیار دانش‌آموزان قرار دادیم و جزو استانهای برتر کشور معرفی شدیم. 
پورداود از تهیه اطلس آموزشی در استان خبر داد و گفت: در این اطلس تعداد دانش آموزان تحت آموزش حضوری، مجازی، درسنامه و شبکه شاد مشخص شده و منبع جامعی برای برنامه ریزی شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید است. 
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید مدارس استان همدان پذیرای هفت هزار کلاس اولی و در مجموع ۳۰۶ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن