Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی

ساخت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از ساخت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان همدان خبر داد.

شناسایی ۸۶۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در استان همدان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از شناسایی ۸۶۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان طی سال جاری خبر داد.

خسارت معادن به حساب استانی واریز شود

استاندار همدان با اشاره به اینکه باید نسبت به حقوق دولتی از معادن حساس بود و آنها را دریافت و به بیت المال واریز کرد، گفت: مبالغ ناشی از خسارت معادن باید به حساب های استانی واریز شود.

اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

نرخ بلیت هواپیمای همدان-نجف اعلام شد

مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: در صورت برقراری پرواز دوسویه همدان-نجف، بلیت رفت و برگشت هواپیماهای این مسیر، با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

هزار و ۶۰۵ ترازو در همدان اندازه گیری شد

مدیرکل استاندارد همدان از کالیبراسیون (اندازه گیری) هزار و ۶۰۵ دستگاه ترازوی سبک و سنگین در سه ماه نخست سالجاری در استان خبر داد و گفت: سنجش و ارزیابی اوزان و مقیاس‌ها با حقوق و منافع مصرف‌کنندگان ارتباط مستقیم دارد.

مردم همدان در مصرف برق صرفه‌جویی کنند

مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان گفت: با توجه به افزایش چشمگیر دمای هوا در فصل تابستان، مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در همدان برگزار می‌شود

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی از ۹ تا ۱۲ مرداد در همدان خبر داد.

افزایش ۱۶ درصدی مصرف آب در استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش ۱۶ درصدی مصرف آب همزمان با افزایش دمای هوا در استان خبر داد و گفت: مشترکین آب در استان باید توجه ویژه نسبت به مدیریت مصرف آب داشته باشند.

پرواز همدان-نجف نیمه اول مرداد برقرار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به آمادگی فرودگاه همدان برای میزبانی از پروازهای نجف و مشهد گفت: پرواز همدان - نجف نیمه اول مرداد ماه امسال برقرار می شود.

آب شرب همدان بسیار باکیفیت است‌

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو با بیان اینکه افزایش کیفیت و پایداری آب همدان در دستور کار است گفت: اگرچه آب همدان بسیار باکیفیت است اما برای افزایش پایداری و کیفیت بیشتر، اعتباراتی تخصیص داده شده است.

تولید سالیانه بیش از ۳ میلیون گل شاخه بریده در همدان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تولید سالیانه بیش از سه میلیون گل شاخه بریده در این استان خبر داد.

خرید گندم در همدان از مرز ۲۰۰ هزار تن گذشت

مدیرکل غله‌ و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: تاکنون ۲۲۲ هزار و ۲۳۲ تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است.