Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گفتگوی ویژه
خجسته :

مديران استان پيگير امور نيستند

انتقاد از پیگیری ضعیف مدیران در جذب اعتبارات ملی، جدی نگرفتن ایجاد زیرساخت‌های صنعت و تولید برای رفع مشکل اشتغال و امروز و فردا کردن برای انجام کارها موضوعاتی است که این روزها مورد انتقاد مدیران ارشد و برخی نمایندگان استان قرار گرفته است. پیش از این استاندار همدان هم از مدیرانش خواسته بود که برای پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های ادارات، مدیران حضورشان را در مرکز بیشتر کنند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

مباحث فرهنگی در پیوست توسعه استان قرار گیرد

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مباحث فرهنگی در پیوست توسعه استان همدان نادیده گرفته شده و ضرورت است که این مهم دیده شود.

شناسایی 77نقطه حادثه‌ خیز در راه‌های استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از شناسایی 77 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: برای اصلاح این نقاط حادثه خیر 30 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

در سالهای اخیر کار مهمی در استان انجام نشده است

رییس سازمان بازرسی منطقه غرب کشور با اشاره به عملکرد نامناسب و ضعیف در سالهای پایانی دولت نهم و دولت دهم گفت: اتفاق مثبت و قابل اتکایی در حوزه های مختلف عمرانی و اشتغال در استان همدان شکل نگرفته است و  در سالهای اخیر کار قابل توجهی برای استان انجام نشده است.

استاندارد خمیر مایه توسعه و شکوفایی اقتصاد است

مدیر کل اداره استاندارد استان همدان خمیر مایه تحول و توسعه اقتصادی در کشور را توجه به استاندارد دانست و گفت: ضربه‌های ناشی از کم توجهی به بحث کیفیت در کشور ما قابل توجه است.

تشکیل اتاق فکر فرهنگ و هنر اتفاقی کارشناسانه

مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی فرهنگ و هنر می تواند سهم عمده ای در رشد و یا رکود حوزه فرهنگ و هنر در استان باشد و به واسطه وسعت قابل توجه زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم وجود نگاه کارشناسانه و حرفه ای در این نهاد یکی از اساسی ترین بحث هایی است که همواره توسط اهالی رسانه و هنرمندان عنوان می شود.

همدان نیوز جایگاه خود را پیدا کرده است

فرماندار همدان گفت: پایگاه خبری همدان نیوز به واسطه ارسال اخبار از طریق پیامک، خبرنامه ایمیلی و تهیه اخبار و گزارشهای تولیدی، جایگاه خوبی در بین مخاطبان رسانه در استان همدان پیدا کرده است.

رسانه‌ها در گسترش فرهنگ‌ وقف نقشی قابل‌توجه دارند

 مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان با اشاره به نقش قابل توجه رسانه ها در گسترش فرهنگ وقف در استان همدان گفت: وقف خدمت به هم نوع است که در همه ادیان و ملت ها نیز وجود دارد و رسانه ها در گسترش فرهنگ وقف نقشی قابل توجه دارند.

توسعه همدان در گروه انسجام مدیریتی است

سعید دوست محمدی، سال 1351 در همدان به دنیا آمد. دوره ابتدایی و راهنمایی تحصیلی را در مدرسه شهید آیت‌ا... معصومی گذراند و دوره متوسطه را به دبیرستان‌های ابن‌سینا و مدرس رفت و دیپلم گرفت.

توسعه همدان در گرو برنامه‌ریزی کلان است

مهدی آقامحمدی سال 1355 در روستای گنبد به دنیا آمد، به همراه خانواده به شهر همدان آمده و دوره تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را مدراس مفتح و امام گذراند. در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و روستایی در مقطع کارشناسی قبول شد و برای ادامه تحصیل و در دوره تحصیلات تکمیلی بار دیگر در کنکور شرکت کرد و موفق شد در دانشگاه تربیت مدرس مدرک کارشناسی ارشد خود را اخذ کند.

برای پیشرفت همدان باید با سرعت نور حرکت کرد

 سعید میدانچی، متولد 1333 در همدان است. تحصیلات دوره ابتدایی را در دبستان علمی و راهنمایی را به صورت شبانه در دبیرستان شریعتی گذراند  و به موازات آن در مرکز اقتصادی خانوادگی کار می‌کرد و مدیریت کارگاه فلزکاری و امور بازرگانی آن را برعهده داشت. همچنین در همان سال‌ها با برخی اهالی جورقان مشارکت کرده و یک کوره آجرپزی به نام کوره آجر سعید ایجاد کرد.