Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم کاهش آمار بستری و فوت در همدان نسبت به پیک چهارم

کاهش آمار بستری و فوت در همدان نسبت به پیک چهارم

استاندار همدان، گفت: در پیک پنجم، موارد بستری و فوتی نسبت به پیک چهارم کاهش پیدا کرده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید سعید شاهرخی در جلسه مدیریت ستاد کرونا استان همدان، اظهار کرد: در پنج پیکی که در کشور داشتیم، کادر درمان ما سرفراز بودند و در حال حاضر آمار موارد بستری در بیمارستان‌های استان، هنوز به آمار پیک چهارم نرسیده‌است.
شاهرخی تصریح کرد: تدابیری که برای کاهش ورود به بیمارستان‌ها انجام شده باعث شد در حال حاضر و در پیک پنجم، موارد بستری و فوتی نسبت به پیک چهارم کاهش پیدا کند.
وی با بیان اینکه حدود ۸۰ جلسه در ستاد ملی و ۹۷ جلسه ستاد استانی داشتیم، ادامه داد: تمام تصمیمات ما در تیم‌های عملیاتی با محوریت فرمانداران در شهرستان‌ها اجرایی می‌شود و توانستیم موج بیماری در استان همدان را با کمترین تلفات ممکن، کنترل کنیم.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: مهم ترین کار بعد از واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از عادی انگاری است چون میزان رعایت پروتکل‌ها ارتباط مستقیمی با موارد بستری و مرگ دارد.
شاهرخی ادامه داد: اقداماتی که ما در زمینه مهار کرونا انجام دادیم از فاجعه جلوگیری کرد و اگر دستگاه‌ها ورود جدی نمی‌کردند، ورودی بیمارستان‌ها غیرقابل کنترل بود.
وی مطرح کرد: نیروی انتظامی ۲۰۰ روز در آماده باش کامل بود، دستگاه قضایی، شهرداران و فرمانداران همکاری لازم را با ما داشتند، نقش محوری ائمه جمعه در توجیه هیئت‌های مذهبی و تعطیلی نماز جمعه قابل تقدیر است و اصناف نیز با وجود تنش‌های اقتصادی با ما همراهی کردند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن