Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ۲۱۷ هزار همدان دُز دوم واکسن را دریافت کردند

۲۱۷ هزار همدان دُز دوم واکسن را دریافت کردند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که تاکنون ۶۵۰ هزار و ۸۸۱ دُز واکسن کرونا براساس اولویت های اعلام شده در این استان تزریق شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمد خزائی افزود: از این تعداد واکسن، ۴۳۹ هزار و ۹۰۶ دُز آن در نوبت نخست و ۲۱۷ هزار و ۹۷۵ دُز نیز در نوبت دوم تزریق شده است.
وی ااظهار داشت: سهم شهرستان ها در تزریق دُز نخست واکسن کرونا نیز به ترتیب همدان ۱۸۳ هزار و ۱۲ دُز ، ملایر ۷۹ هزار و ۷۶۸ دُز ، نهاوند ۴۵ هزار و ۳۷۹ دُز ، تویسرکان ۲۸ هزار و ۸۰۷ دُز ، کبودرآهنگ ۲۷ هزار و ۸۴۴ دُز، بهار ۲۷ هزار و ۶۲۰ دُز ، رزن ۱۹ هزار و ۳۹۴ دُز ، درگزین ۱۲ هزار و ۴۲ دوز و فامنین تزریق ۹ هزار و ۴۰ دُز است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از مجموع واکسن های تزریق شده در دُز نخست استان همدان، ۳۲۲ هزار و ۲۹۸ دُز آن سینوفارم، ۵۹ هزار و ۹۴۶ دُز آسترازنکا، ۳۶ هزار و ۸۰ دُز برکت، هشت هزار و ۴۵۳ دُز  اسپوتنیک، پنج هزار و ۵۰ دُز سوبرانا ۲ و یک هزار و ۷۹ دُز  نیز بهارات بوده است.
خزائی افزود: همچنین ۲۱۷ هزار و ۹۷۵ واکسن دُز دوم نیز در استان همدان تزریق شده که سهم شهرستان همدان ۹۷ هزار و ۴۸۴ دُز ، ملایر ۳۵ هزار و ۶۸۷ دُز ، نهاوند ۲۴ هزار و ۵۴۱ دُز ، تویسرکان ۱۷ هزار و ۱۱۱ دُز ، کبودراهنگ ۱۱ هزار و ۷۵۱ دُز، بهار ۱۳ هزار و ۳۷ دُز ، رزن هشت هزار و ۷۷۴ دُز ، درگزین چهار هزار و ۹۹۷ دوز و شهرستان فامنین تزریق چهار هزار و ۵۹۳ دُز واکسن کرونا است.
وی گفت: همچنین برای تزریق دُز دوم واکسن کرونا در استان همدان، ۱۶۸ هزار و ۲۹۸ دُز سینوفارم، ۲۵ هزار و ۵۹۷ دُز  آسترازنکا، ۱۳ هزار و ۲۴۵ دُز برکت، هفت هزار و ۸۳۲ دُز  اسپوتنیک، یک هزار و ۹۶۱ دُز سوبرانا ۲ و یک هزار و ۴۲ دُز  نیز بهارات استفاده شده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن