Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی راه‌اندازی پویش مهر ماندگار در همدان

راه‌اندازی پویش مهر ماندگار در همدان

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان از راه اندازی پویش «مهر ماندگار» در راستای حمایت و رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمند و زیرپوشش و نیز جذب مشارکت دستگاه‌های مختلف و اقشار مردم برای تهیه و تامین نوشت‌افزار جامعه هدف خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدالله فارسی با بیان اینکه هدایای غیرنقدی در تمامی مراکز دولتی بهزیستی و موسسات خیریه تابعه در سراسر استان دریافت می شود عنوان کرد: علاقه مندان می توانند مبالغ نقدی را به‌ شماره حساب  ‪۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱‬ و شماره ‪۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳‬ کارت شتاب‬ بهزیستی استان همدان واریز کنند.
معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه مشارکت عموم مردم در پویش «مهر ماندگار» می‌تواند زمینه نیازهای دانش آموزان بی بضاعت را تامین کند افزود علاقه مندان و خیرین و مردم نیک‌اندیش می‌توانند با شرکت در این پویش در تامین لوازم‌التحریر، کوله پشتی و وسایل مدرسه برای دانش آموزان زیر پوشش بهزیستی سهیم باشند.
فارسی با بیان اینکه علاوه بر نوشت افزار به دلیل شرایط فعلی و لزوم دسترسی دانش آموزان نیازمند به تبلت ابراز امیدواری کرد خیرین استان در تهیه تبلت برای دانش آموزان زیر پوشش بهزیستی با این اداره کل همکاری داشته باشند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن