Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری آمادگی مجتمع‌های خدمات رفاهی همدان برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر

آمادگی مجتمع‌های خدمات رفاهی همدان برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان آماده پذیرایی از مسافران در ایام تعطیلات عید فطر است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، صفر صادقی راد در کمیته حمل و نقل سوخت وخدمات سفر استان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برای انجام سفر‌های ایام تعطیلات عید فطر باید تلاش کنیم با ارائه بهترین خدمات میزبانی شایسته برای مسافران باشیم.

وی افزود: برای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مجتمع‌ها و همچنین پایانه های مسافربری استان کماکان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری همدان ادامه داد: در این بازدید‌ها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

صادقی راد در ادامه به فعالیت مرکز مدیریت اطلاغات راههای استان اشاره و خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان با تلفن ۱۴۱ به شکل شبانه روز و با ۲۵۷ خط تلفن و اپلیکیشن ۱۴۱ و همچنین سایت ۱۴۱ در خدمت همه هموطنان برای اطلاع از وضعیت راههای استان است.

مدیرکل راهداری همدان یاداور شد: رانندگان عزیز در هنگام سفر باید حد سرعت متوسط خودروی خود را در بین دوربین های کنترل سرعت جاده ها رعایت کنند.

صادقی راد از پلیس راه خواست تمهیدی برای اتومبیل‌هایی که پلاک های خود را مستتر و یا مخدوش کرده اند، بیندیشد.

وی در ادامه با ابراز گلایه ازاینکه در ورودی شهر زیبنده نیست که این همه زباله وجود داشته باشد، افزود: به همین دلیل پویشی همگانی با همه ظرفیت های استان اجرا خواهد شد تا ورودی شهرهای استان عاری از زباله شوند.

این مسئول در ادامه به اقدامات ایمنی در سطح جاده ها اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای، اقدامات ایمنی از قبیل انجام خط کشی ها، نصب روشنایی، نصب نیوجرسی و گاردریل را در سطح استان نیز انجام شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن