Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 17 دی ماه 93

فال روزانه 17 دی ماه 93

فروردین

امروز حس و حال بسیار خوبی دارید. به صورت کلی بسیار شاد خواهید بود. به همین واسطه دوست دارید همه اطرافیان را نیز در این شادی سهیم کنید. با دوستان دور هم جمع شوید و شاد باشید. از این فرصت برای خلاقیت و مطرح کردن ایده های ناب خود استفاده کنید. به طور مثال، می توانید در حوزه های هنری مثل نقاشی یا موسیقی بسیار موفق باشید. انرژی های عاطفی و احساسی شما هم زیاد هستند. با عشقتان بهترین لحظه ها را تجربه خواهید کرد. برای این مساله، شکرگذار باشید.

اردیبهشت

امروز بسیار خوش بین هستید و حس های مثبت و خوب در همه جنبه های زندگی شما تاثیر دارند. از این فرصت برای آشنایی با آدم های جدید استفاده کنید. امروز با هر دستی بدهید با همان دست می گیرید. تا می توانید حس های خوب خود را به اطرافیان منتقل کنید تا انرژی های عالی آنها را دریافت کنید. امروز با خودتان همچون یک جواهر رفتار کنید. یک شب رمانتیک با عشقتان درست کنید. شمع روشن کنید و در کنار هم، آرامش بگیرید.

خرداد

روی مود حرف زدن هستید. در مورد خود، خواسته هایتان، اعتقادات و اهدافتان حرف بزنید. امروز اطرافیان نگاه بسیار خوب و مثبتی به شما دارند و همه حرف هایتان را با گوش جان می شنوند. همین احساسات مثبت موجب می شود در کار نیز خلاقیت زیادی داشته باشید. ذهنتان کاملا باز است و می توانید از این فرصت برای پیشبرد کارهای عقب افتاده استفاده کنید. امشب با عشقتان فضای رمانتیک بسازید. یا با هم به رستوران یا کافه ای بروید که آرامش زیادی دارد و تا بتوانید با هم در مورد موضوعات عاشقانه حرف بزنید.

تیر

امروز روی مسایل مالی تاکید و توجه بسیاری دارید. دوست دارید حقوق یا درآمدتان زیاد شود. آستین هایتان را بالا بزندی، دفتر و قلم بردارید، دخل و خرج خود را حساب کنید. برای آنها برنامه ریزی کنید. این را بدانید که فقط با سخت کوشی و کار زیاد نمی تواند به اهداف مالی خود برسید. باید پول ها را در جایی سرمایه گذاری کنید تا زیاد شوند. ساعاتی را هم به کشف توانایی های خود اختصاص دهید تا بدانید در کدام بخش ها و حوزه ها، نقطه ضعف دارید. با عشقتان هم می توانید در مورد مسایل مالی مشورت کنید. با هم قرار بگذارید و برای آینده مالی دونفره خود نقشه بکشید.

مرداد

به روز روشن و آفتاب درخشنده سلام کنید. عینک خوش بینی به چشم بزنید. به خودتان هم با نگاه مثبت بنگرید. همه نقاط  مثبت و منفی ایده ها و افکار خود را پیدا کنید. بر اساس آنها برای آینده خود برنامه ریزی کنید. اجازه ندهید هیچ مانعی شما را دچار هراس کند. گاهی برخی محدودیت ها موجب می شود تا ذهن آدم بسیار بهتر ایده پردازی کند. شما هم امروز به همین مساله فکر کنید. در رابطه عاطفی، امروز بهترین زمان برای نمایش عمق عشقتان به فرد مورد علاقه تان است. اگر مجرد هستید، این را بدانید که مجبور نیستید حتما همین روز عشق یا رابطه ای را آغاز کنید. بیشتر زمان خود را برای کشف خواسته هایتان بگذارید. این کمک می کند تا با فردی آشنا شود که کاملا با خواسته های شما انطباق دارد.

شهریور

امروز با نیروهای فرازمینی در ارتباط خواهید بود. منظور این است که باید بیشتر بر نشانه ها تمرکز داشته باشید. کائنات، آینده روشنی برایتان در نظر گرفته است که می توانید امروز با تشخیص نشانه های آن، مسیر درست و سرشار از موفقیت را کشف کنید. به دنیا اعتماد کنید. خودتان را به جریان زندگی بسپارید. روز خود را با این جمله آغاز کنید: «دنیا، نشانه های خوب را به من نشان بده». امروز باید تکلیفتان را مشخص کنید که از زندگی و عشق چه می خواهید. فانتزی های خود ر ا به واقعیت نزدیک کنید.

مهر

خودتان باشید. از اینکه به چیزی که نیستید، وانمود کنید دست بردارید. کائنات شما را به جایی می برد که موفقیت های بسیاری ا تجربه خواهید کرد. فقط باید چشمان خود را باز کنید. فرصت ها را تشخیص دهید. در جمع دوستان باشید و از آنها انرژی های لازم برای قوی بودن را دریافت کنید. خودتان به خوبی می توانید محدودیت هایی که لازم را تشخیص دهید و آنهایی که  واقعا مانع از خوب بودن شما هستند را حذف کنید. به دنبال واژه های عاشقانه هستید؟ امروز با صداقت و کمی چاشنی شاد بودن می توانید دل عشقتان را ببرید و به واژه ها و عبارت های ادبی و عجیب نیازی نیست.

آبان

وارد بازی شوید. موقعیت کنونی شغل خود رادر نظر بگیرید و در یک طرف دیگر هم به اهداف و آمالی که در سر دارید، فکر کنید. ببینید تا چه اندازه ای در به انجام رساندن آنها موفق بوده اید. با همه مسایل واقعی زندگی روبه رو شوید. دوستی و ارتباط نزدیک با اتطرافیان و همکاران به شما انرژی های خوب می دهد. چشمان خود را باز کنید و آماده باشید. موجی جدید در زندگی شما برپا خواهد شد. پیش از اینکه با سر در این موج شیرجه بزنید، عمق آن را برآورد کنید تا با مشکل مواجه نشوید. این دقیقا وصف زندگی عاطفی شما است. پیش از آغاز هر رابطه ای، انتظارات و نیازهای خود را بسنجید و سپس طرف مقابل خود را انتخاب کنید.

آذر

اجازه دهید خورشید به زندگی شما بتابد. تم امروز زندگی شما، خوش بینی و شاد بودن است. اول به کارهایتان فکر کنید و سپس آنها را به انجام برسانید. اگر در نظر دارید تحصیلاتتان را ادامه دهید، در مورد وقت و زمان خود تحقیق کنید. یا شاید دستی در هنر داشته باشید و بخواهید در مورد موضوعات ذهنی خود داستان بنویسید. به طور کلی، زمان خوبی برای آغاز ایده ها و انجام خواسته ها است. از نشانه ها غافل نشوید. اگر می خواهید سفر بروید سعی کنید حسابی خوش بگذرانید و نگران مسایل مالی نباشید. با عشقتان به سفر یا مکان های هیجان انگیز بروید. در کنار هم شادی را تجربه کنید و منفی ها را دور بریزید.

دی

امروز می توانید به لطف حمایت کائنات، ایده های مالی خود را اجرایی کنیدو از ریسک کردن نهراسید. به طور مثال، می توانید روی املاک سرمایه گذاری کنید و از سودی که حاصل می شود برای آینده بهتر و خرید وسایل ضروری استفاده کنید. امروز پیش از آغاز هر نوع رابطه ای، خوب به عواقب و نتیجه های آن فکر کنید. امروز این هراس را دارید که در رابطه عاطفی خود دچار مشکل بشوید. اما این طور نیست. با شهامت سر قرار حاضر شوید. خودتان را دست کم نگیرید و اگر نقاط تاریکی در رابطه تان هست، از بین ببرید.

بهمن

امروز به هیچ عنوان نباید در حالت افسردگی یا غم باشید. اتفاقا برعکس، عینک خوش بینی بزنید و با دوستان بیرون بروید و شاد باشید. به همه نشانه هایی که امروز جلوی شما ظاهر می شوند دقت کنید. کلید شانس شما در این است که مثبت نگر باشید و از منفی ها دوری کنید. فرصت برنامه ریزی نیست. باید دست به کار شوید. آستین ها را بالا بزنید. امروز به هیچ عنوان نباید تنها باشید. با عشقتان به همراه دوستان به محیط های شاد و پرانرژی بروید. در کنار هم همه هیجان خود را خالی کنید. امروز به حرف های عشقتان با دقت گوش کنید تا بدانید ته دل او دقیقا چه می گذرد.

اسفند

امروز باید تاکید بسیاری روی سلامت خود داشته باشید. غذاها و نوشیدنی های سالم میل کنید. عادت های مضر را کنار بگذارید. با اعتماد به نفس در جمع دوستان یا جمع های کاری حاضر شوید. امروز می توانید نگاه ها را به خود جلب کنید. بهترین زمان برای آغاز ادیه ها امرو زاست. با عشقتان فضایی رمانتیک درست کنید. با هم به رستوران برویدد یا در خانه در کنار هم غذا درست کنید و لذت زندگی مشترک را بیشتر کنید.