Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 18 دی ماه 93

فال روزانه 18 دی ماه 93

فروردین

استرس دارید و چشم اندازهای بزرگی که برای خود تعریف کرده اید شما را در یک وضعیت نامعلوم قرار داده است. اوضاع برخلاف خواسته های شما در جریان است. سعی کنید استرس های خود را کم کنید تا بتوانید به زندگی خود سامانی ببخشید. از دیگران برای برنامه ریزی درست و منطقی کمک بگیرید. امروز احساسات زیادی دارید اما شاید حسادت های طرف مقابل، نوع دوستیتان را تحت تاثیر قرار دهد. برای اینکه در دام مشاجره نیفتید، از موقعیت های تنش زا دوری کنید.

اردیبهشت

اگر قرار باشد خودتان را توصیف کنید، آیا جملاتی که شخصیت واقعی شما را بگوید را بلد هستید؟ شما هنرهای ذاتی دارید و خیلی خوب می توانید بدرخشید. اما امروز ممکن است حسادت باعث شود خودتان را عقب بکشید و در سایه مخفی شوید. از این حالت خارج شوید. این راه انتهایی ندارد و فقط اعتماد به نفس خود را از دست خواهید داد. رابطه عاطفی شما چندان خوب نیست. اما نگران نباشید. امروز تقریبا همه نوعی خستگی و بی حوصلگی در خود احساس می کنند و این مساله میان شما و عشقتان نیز وجود دارد. پس سخت نگیرید و با خود بگویید: «این نیز بگذرد!»

خرداد

آیا کتاب خوب دریافت کرده اید؟ برای مطالعه آن زمان بندی کنید. امروز باید در محل کار و در جمع هایی که حاضر هستید، اعتماد به نفس داشته باشید. اینکه دیگران بهتر از شما هستند دلیل نمی شود که شما بد باشید. شما مسوول رفتارهای خود هستید، پس برای بهتر بودن بیشتر تلاش کنید. این را بدانید که استعداد آن را دارید فقط باید اعتماد به نفس داشته باشید. امروز هر حرفی با عشقتان می زنید، اشتباه برداشت می شود. برای اینکه مشاجره ای پیش نیاید، سعی کنید زیاد به هم گیر ندهید و بگذارید چند روز بگذرد تا تنش ها فروکش کنند.

تیر

دوبار فکر کنید. پیش از هر کاری و هر حرفی، دوباره به آن فکر کنید. اگر نمی توانید تصمیم گیری کنید، از دیگران کمک بگیرید. همه نظرها را جمع کنید و با منطق بهترین گزینه را انتخاب کنید. نیروهای آسمانی امروز کمکی به شما نمی کنند و خودتان باید شرایط بهتر را پیدا کنید. بهترین کار این است که صبور باشید، نفس عمیق بکشید و بگذارید چند روز بگذرد تا همه چیز دوباره عادی شود. این در مورد رابطه عاشقانه شما هم مصداق دارد. با طرف مقابلتان بحث نکنید. اعتماد به نفس داشته باشید و به خود یا او گیر ندهید.

مرداد

استعدادهای خود را جدی بگیرید. خودتان را باور داشته باشید. باید از توان هایتان بیشتر استفاده کنید. امروز دچار شک و دودلی هستید و راه درست از غلط را نمی توانید تشخیص دهید. خیلی خود را تحت فشار نگذارید. با افکار مثبت می توانید شک ها را برطرف کنید. رابطه عاطفی شما سرد شده است. اما نگران نباشید. این تاثیر کائنات است و برطرف می شود. البته خودتان هم باید بهتر خود و خواسته هایتان را بشناسید تا بتوانید میزان عدم تفاهم ها را کاهش دهید.

شهریور

«پس من چی؟» این سوالی است که امروز همه ذهن شما را درگیر می کند. احساس می کنید خواسته های شما همیشه نادیده گرفته می شوند. شاید خواسته های قدیمی یا نیازهای دوران کودکی بتوانند در این مسیر به شما کمک کنند. به زندگی همچون صحنه رقص نگاه کنید. شما تنها نفری نیستید که روی استیج است، اما به این مفهوم نیست که دیده نشوید. تلاش خودتان را بکنید و هر آنچه فکر می کنید درست است را انجام دهید. وظیفه شما نیست که رفتار اطرافیان را درست کنید. به ویژه در مورد فرد مورد علاقه تان. اگر در مساله ای کاری از دستتان بر نمی آید، آن را رها کنید. گذشت زمان همه چیز را درست خواهد کرد.

مهر

امروز باید احساسات خود را در کار کنار بگذارید و خیلی جدی در مورد کار و خواسته های خود با مدیر حرف بزنید. برای پروژه ای کاری که در دست دارید، باید صحبت کنید و از همفکری های او نیز کمک بگیرید. قهوه بنوشید تا سرحال باشید و بتوانید ذهنتان را متمرکز کنید. اگر ایده هایتان با مخالفت روبه رو شد، ناامید نشوید و همچنان به تلاش خود ادامه دهید. در رابطه عاطفی هم الکی بحث نکنید و از هر موقعیتی که موجب ناراحتی شما می شود دوری کنید.

آبان

امروز چالش های فکری زیادی دارید. از یک طرف باید قبض ها را پرداخت کنید و پول هایتان را حساب و کتاب کنید. از طرفی هم باید کارهایتان را سامان دهید. برای اینکه در رویا فرو نروید، آب سرد به صورت خود بزنید و فکرتان را جمع کنید و به صورت واقعی و منطقی وقت و کارهایتان را سامان دهید. آهسته و پیوسته قدم بردارید. در ارتباط هایتان عصبی نشوید و واکنش منفی نشان ندهید. بیشتر از اینکه منفی گرایی کنید روی احساسات خود متمرکز باشید تا با فرد مورد علاقه تان دچار بحث و دعوا نشوید.

آذر

محدودیت های فکری را کنار بگذارید. در کار باید خلاقیت داشت. به درون خود رجوع کنید تا استعدادهای خود را کشف کنید. تا بتوانید آنها را به مرحله اجرا در بیاورید و هر آن طور که شایسته است به کار ادامه دهید. اعتماد به نفس داشته باشید. برای پیشرفت نیازی نیست بر شانه های فرد دیگری بایستید. خودتان هر آنچه می خواهید را دارید فقط باید آنها را کشف کنید. امروز کشف می کنید که آنچه در رابطه عاطفی می خواهید خیلی هم راحت  و در دسترس نیست. گاهی نباید برخی جملات را به زبان بیاورید. برخی از واقعیت ها باید فقط در دل خودتان بماند. این را درک کنید که سکوت گاهی بهتر از هر واژه ای است.

دی

بین عقل و دلتان نمی توانید تعادل برقرار کنید. به جای اینکه کلافه شوید، به دنبال راهکارهای درست باشید. خودتان می دانید چه استعدادهایی دارید و به جای نشستن و غصه خوردن، آنها را پرورش دهید. اگر احساس می کنید اطراف شما را دروغ برداشته است، بهتر است سکوت کنید و خودتان را در دام اطرافیان و شایعات اسیر نکنید. در رابطه عاطفی هم سکوت بهتر است. امروز بسیار مستعد بحث و دعوا هستید پس خیلی جلوی هم ظاهر نشوید و سعی کنید به کارهای خود برسید.

بهمن

مساله مالی! باز هم نگرانی های مالی و سرمایه گذاری امروز به سراغ شما می آیند. برای اینکه تصمیم درست و طلایی بگیرید، همه فاکتورها را در نظر بگیرید و در مورد آنها تحقیق کنید. به طور مثال، تراکنش های مالی خود را مورد بررسی قرار دهید و ببینید برای کارهایی که در سر دارید چقدر بودجه دارید و تا چه اندازه ای می توانید ریسک کنید. در رابطه عاطفی صادق باشید و از مشاجره بپرهیزید.

اسفند

امروز حس های همکاری زیادی دارید. فقط باید اعتماد به نفس هم داشته باشید. وقتی با همکاران به تفاهم برسید می توانید سریع تر به خواسته های خود دست پیدا کنید. موقعیت کنونی خود را زیر ذره بین ببرید و اهداف بلند مدت تعیین کنید. به خودتان ایمان داشته باشید. در مسایل احساسی کمی سرد هستید. خیلی بحث نکنید. بیشتر سعی کنید امروز را تنها باشید تا مشاجره ای پیش نیاید.