Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 12 اسفند 93

فال روزانه 12 اسفند 93

فروردین

امروز کاملا برای مسایل تازه، جدید و متفاوت آماده هستید. البته مراقب باشید هیجانات شما را به سمت خشم و کلافه بودن نکشانند. نمی توان گفت چه نوع تغییری اما امروز در زندگی شاهد تغییر هستید. فقط این را بدانید که هیچ چیز شبیه قبل نیست و این حس بسیار خوشایندی است. این انرژی کمک می کند تا به مسایل اطراف خود با منطق بیشتر فکر کنید و آنها را از زوایای دیگری بررسی کنید.

اردیبهشت

امروز یک طور دیگر از خواب بیداری می شوید. همه چیز تفاوت ویژه ای با روزهای دیگر دارد. اگر در کار نوشتن یا نقاشی هستید، امروز می توانید روی جزئیات اثر خود کار کنید. ذهن شما بسیار باز است و می توانید از این همه انرژی برای موفقیت های بیشتر استفاده کنید. نظرات مخالف را بشنوید و از آنها استقبال کنید. این دیالوگ ها به شما کمک می کند تا زندگی را در مسیری نو قرار دهید که بسیار بهتر از روند کنونی است. به خودتان ایمان داشته باشید.

خرداد

بال های پروانه ای خود را باز کنید! شما آدم اجتماع هستید. آدم جمع. از این ویژگی درونی خود بیشترین استفاده را ببرید. در جمع دوستان، همکاران یا خانواده حضور داشته باشید و از هیجان آنها به نفع خود بهره بگیرید. حتی اگر نظرات مخالف می شنوید، هرگز به آنها واکنش منفی نشان ندهید. این نوع نظرات هستند که کمک می کنند تا ایرادهای خود را برطرف کنید. لازم نیست کار خاصی انجام دهید. فقط از تفاوت نگاهی که به دنیا پیدا کرده اید، استفاده کنید. برای خود چشم اندازهای تازه تعریف کنید. استعدادهای شما زیاد و در انتظار شکوفایی هستند.

تیر

از روند عادی و همیشگی زندگی بیرون بیایید. راهی را پیدا کنید که با کارهای همیشگی شما فرق دارد. امروز می توانید روی مسایل مالی بیشتر متمرکز شوید. دخل و خرجتان را با هم تطبیق دهید. از این فاز که «خسته و بی حوصله ام» بیرون بیایید. بگذارید استعدادهای شما خودشان را نشان دهند. از هیجانات و انرژی های زیادی که امروز در فضا جاری است، استفاده کنید. امروز می توانید بیشترین استفاده را از اطرافیان، رویدادها و حتی نقدها داشته باشید.

مرداد

سلام پرنده آزاد! شما امروز همانند یک پرنده، رها هستید. از صبح که بیدار می شوید حس های متفاوتی را تجربه خواهید کرد. شاید حالتی عرفانی و فلسفی داشته باشید. یک انقلاب درونی در وجود شما در حال شکل گرفتن است. زمان حال برایتان کاملا مشخص و واضح است. اگر برخی مسایل آزارتان می دهند، این را بدانید که فقط فکر شما آنها را منفی می بیند. اگر نگاهتان را عوض کنید، بسیار مفید هم می توانند باشند. به طور مثال، اگر دیگران رفتار مناسبی با شما ندارند امروز این فرصت را دارید تا به آن فکر کنید و متوجه شوید که کجای کار شما ایراد دارد. با تغییر نگاه، دنیا برایتان عوض خواهد شد.

شهریور

نگاه خود را به دنیا توسعه دهید. بزرگ نگاه کنید. امروز این فرصت را دارید تا خارج از چهارچوب های همیشگی زندگی کنید. خیلی خوب جزئیات مسایل را می بینید و این کمک می کند تا دستاوردهای بزرگی داشته باشید. به لطف این نگاهی که به دنیا دارید، لحظه های بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. می توانید مفهوم تازه ای از زندگی را درک کنید که بسیار برایتان لازم است. هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید. امروز فرصت وبی برای نمایش استعدادها است.

مهر

خودتان را محبوس نکنید. امروز نه تنها باید نگاهتان را به دنیا عوض کنید که باید بیشتر در جمع ها حضور داشته باشید. شما امروز زوایای تازه ای از زندگی را خواهید دید که تاکنون به آنها بی توجه بوده اید. وقتی دوستان و خانواده را دوست داشته باشید، می توانید انرژی بیشتری به روح خود تزریق کنید. به خود و ذهن خود اجازه خودنمایی بدهید. ایده هایتان را با صدای بلند مطرح کنید. از مخالفت نهراسید. ارتباط های تازه به شما کمک می کند دوست داشتنی تر از قبل بشوید. به دوستی های خود روح تازه ای بدمید.

آبان

زندگی خود را با دیدگاه های تازه تلفیق کنید. روند عادی را کنار بگذارید. هیجان و ارتباط های تازه داشته باشید. امروز در کار و مسایل مربوط به کار بسیار موفق خواهید بود. باید در برابر مخالفت ها و اعتراض ها صبور باشید. البته پیش از این که وارد مرحله تازه بشوید، حتما در مورد آن درست فکر کنید. امروز باید صبور باشید. باید قدم های اشتباه خود را کم کنید. امروز این توان را دارید پس از آن نهایت استفاده را ببرید. برای دوستی های خود کارهایی انجام دهید که موجب دوام بیشتر آنها بشود.

آذر

امروز هیچ دیواری مانع شما نیست. هیچ چیزی نمی تواند شما را از چیزی که می خواهید به دست بیاورید دور کند. فقط باید در وهله اول، دیدگاه خود را تغییر دهید. دیدگاه مثبت به شما کمک می کند تا زندگی را طور دیگری ببینید. با خلاقیتی که امروز دارید، می توانید آثار هنری زیبایی خلق کنید. انرژی زیاد و روحیه آوان‌گارد امروز به شما کمک می کند تا برنامه های عالی برای آینده داشته باشید. این را بدانید که انتقادها هم برای شما سازنده هستند و کمک می کنند تا دیدی تازه به زندگی پیدا کنید.

دی

امروز خیلی به حرف اطرافیان توجهی نداشته باشید. کاری را انجام دهید که عقل و قلبتان می گوید. امروز حالت های عرفانی و معنوی زیادی به سراغ شما می آید که دیدگاه تازه ای به شما می بخشد. یک روز انقلابی در پیش دارید. ایم دقیقا آن چیزی است که مدت ها در انتظار آن بوده اید. اجازه ندهید هیچ چیزی شما را ناامید کند. انتقادها را بشنوید اما غمگین نشوید. امروز فرصت این را دارید تا رویاهای خود را واقعی کنید.

بهمن

امروز نمی توان به طور دقیق گفت که ارتباط های شما چه اتفاقی روی می دهد. اما قاعده بازی با همیشه فرق خواهد داشت. امروز می توانید دوستی ها را عمیق کنید. می توانید مسایل کاری را بهبود بدهید. دیدگاه شما بسیار عرفانی و مثبت است. از این فرصت استفاده کنید تا همه چیز همان گونه که می خواهید پیش برود. دل و ذهن خود را امروز باز کنید.

اسفند

امروز تکنولوژی دوست شما است. از فناوری برای هوشمدانه کار کردن بهره بگیرید. لازم نیست زیاد و سخت کار کنید وقتی استفاده درستی از تکتولوژی داشته باشید، زندگی برایتان راحت تر می شود. از گوشی هوشمند گرفته تا سیستم های دیجیتال در خانه. امروز زندگی خود را نونوار کنید. همه چیز را به سمت بهتر شدن تغییر دهید. این فرصت را دارید و فقط باید از استعدادهای درونی خود بهره بگیرید.