Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 14 اسفند ماه 93

فال روزانه 14 اسفند ماه 93

فروردین

امروز خلاقیت بسیاری دارید و می توانید از آن در جهت انجام کارهای شرکتتان بهره بگیرید. حسابی خودنمایی کنید و از مسوولیت هایی که به شما ارتباطی ندارند دست بردارید. استراتژی های سازمانی خود را بیشتر کنید. همه منفی ها و مسایل بیهوده را دور بریزید. حتی در خانه نیز وسایلی که به آنها نیازی ندارید را دور بریزید. این کارها برای بهبود اوضاع کار و زندگی شخصی بسیار لازم هستند.

اردیبهشت

آیا آماده این هستید که خودتان را به عمق مسایل نزدیک تر کنید؟ امروز این فرصت را دارید تا هیجان و اشتیاقات خود را نشان دهید و خود را به افراد موردنظر بیشتر نزدیک کنید. گویی روی فرش قرمز قدم می زنید، پرستیژ خود را حفظ کنید. شما امروز برای سخت کوشی ها و ایده های خوبی که در چند وقت گذشته داشته اید، از کائنات هدیه دریافت می کنید. اگر قصد آغاز کاری را دارید، امروز زمان مناسبی برای راه اندازی است. پروفایل های اینترنتی خود را به‌روز رسانی کنید.

خرداد

امروز خوب است دکوراسیون خانه را عوض کنید. یا تغییراتی در محل کار یا اتاق خود ایجاد کنید. این تغییرات نباید به خانه و وسایل آن محدود شود. در افکار خود نیز کنکاش کنید و منفی ها را دور بریزید. همه اضافات فکری را از ذهن خود بیرون کنید. امروز می توانید کلی ایده خلاقانه داشته باشید که فقط با مثبت اندیشی خودشان را نشان می دهند. در رابطه عاطفی هم فرصت خوبی برای نزدیک شدن به عشقتان است.

تیر

احساس می کنید رابطه هایتان هر روز محدودتر می شود؟ شاید بد نباشد یک قدم عقب تر بایستید و از دور خود و موقعیت خود را ببینید. این کمک می کند تا ایرادهای کارها و رفتارهای خود را کشف کنید. به این واسطه می توانید یک آغاز دوباره داشته باشید. آغاز که شما را به آینده سرشار از موفقیت سوق می دهد. امروز برای آغاز کار جدید یا ثبت نام در کلاس آموزشی بهترین فرصت است. در رابطه عاطفی نیز واقع گرا باشید و با عشقتان صمیمیت بیشتری برقرار کنید.

مرداد

امروز شاهد موفقیت ها و تغییرات خوبی در زندگی خواهید بود. البته شرط دارد! اینکه افکار منفی را دور بریزید. از این همه نگاه به نیمه خالی چه چیزی نصیبتان شده است؟ بی خیال شوید. به آینده روشن فکر کنید و آن را در ذهنتان مجسم کنید. همین تجسم راه های مناسب برای تحقق آنها را به شما نشان خواهد داد. به خود و مهارت های خود شک نداشته باشید. اگر لازم است در خانه و پروفایل شخصی خود تغییر ایجاد کنید. تغییرات موجب می شوند کم‌کم وارد مرحله تازه ای از زندگی بشوید.

شهریور

امروز زمان درخشیدن است. امروز می توانید خود و احساسات و توانایی خود را نمایش دهید. احساس کنید روی فرش قرمز هستید: با کلاس و با شخصیت رفتار کنید و بگذارید همه بدانند شما چه مهارت هایی دارید. اعتماد به نفس و دور ریختن افکار منفی مسایلی هستند که امروز بیش از همیشه به آنها نیاز دارید. امروز می توانید برای 6 ماه آینده خود برنامه ریزی کنید. در طول دو هفته آینده می توانید اثرات آن را ببینید.

مهر

امروز خیلی خوب می توانید کارهای سخت و تلاش های خود را به نتیجه های مثبت برسانید. بهتر است از رفتار همیشگی خود دست بردارید. کمی عقب بایستید. از دور زندگی خود را نگاه کنید. با عشقتان صمیمیت بیشتری برقرار کنید. از ایده ها و حرف های او برای برنامه ریزی برای آینده کمک و بهره بگیرید. شما هم سرشار از خلاقیت هستید پس چرا ساکت نشسته اید و در محل کار در سایه قرار دارید؟ جلو بروید و با ایمان به خود، طرح هایتان را مطرح کنید.

آبان

زندگی اجتماعی خود را توسعه دهید. در هر دو دنیای واقعی و مجازی ارتباط های خود را تغییر دهید. پروفایل شخصیتان را آپ‌دیت کنید. استعدادها و فرصت های خود را الکی نسوزانید. امروز می توانید بازی های تازه ای را آغاز کنید. در اینترنت یا میان کتاب ها در مورد علایق خود جست‌وجو کنید. این کمک می کند تا دید تازه ای پیدا کنید که برای تغییر وضعیت کنونی شما کاملا ضروری است.

آذر

نور، دوربین، حرکت! امروز را برای خود سرآغاز یک دوره تازه قرار دهید. تحول و انقلاب درونی برای شما لازم است. باید دید و رفتار خود را تغییر دهید. این انقلاب درونی کمک می کند تا شادی ها و زیبایی های زندگی را بیشتر و بهتر ببینید. در کار و درآمد شما نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت. پروفایل اینترنتی خود را به‌روزرسانی کنید. امروز پول نقدی به دست شما می رسد. می توانید با آن برای کاری که در ذهنتان است سرمایه گذاری کنید.

دی

امروز بهتر است مستقل فکر و رفتار کنید. برای تغییر دکوراسیون یا انجام تعمیرات در خانه وقت بگذارید. حتی می توانید فقط خانه تکانی کنید یا به وضعیت ظاهری سروسامانی بدهید. این تمیزکاری در روحیه شما تاثیر مثبت دارد. در ذهن و پروفایل اینترنتی خود هم تغییر ایجاد کنید. منفی های ذهنی را دور بریزید. مشخصات آنلاین را به‌روزرسانی کنید. سفر برای شما بسیار لازم است. برای تعطیلات حتما به سفر، هر چند کوتاه بروید.

بهمن

امروز به فردی که دوستش دارید بیشتر نزدیک شوید. توان ارتباطی خوبی که امروز دارید کمک می کند تا با قدرت بیشتر و فکر بازتر، دوستی های خود را آغاز کنید. البته در مورد مسایل مالی امروز خبرهای خوبی خواهید شنید. اگر پولی به دستتان رسید، سریع آن را خرج نکنید. به وسایلی که لازم دارید فکر کنید و آنها را در اولویت قرار دهید.

اسفند

امروز شانس با شما یار است. البته اگر اعتماد به نفس داشته باشید و بتوانید ایده های خود را خلاقانه مطرح کنید، موقعیت های بسیار عالی در انتظار شما خواهد بود. مثبت اندیشی خود را حفظ کنید. با دوستان صمیمیت و مهربانی بیشتری داشته باشید. حتی در دنیای مجازی هم ارتباط های خود را بهبود ببخشید. اولین قدم آپ‌دیت کردن پروفایل است. به حرف ها و ایده های عشقتان بیشتر بها دهید.