Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 20 اسفند ماه 93

فال روزانه 20 اسفند ماه 93

فروردین

با اینکه تقریبا آخر هفته است اما شما امروز انرژی اول هفته را دارید و گویا همه چیز تازه از امروز آغاز می شود. با روحیه خوبی که دارید همه پروژه های عقب مانده را می تواند به انجام برساند. قرار نیست امروز همه چیز تکمیل شود، فقط سعی کنید روی اهداف بلندمدت خود تمرکز داشته باشید. اگر اهداف و خواسته های خود را هنوز شروع نکرده اید، امروز بهترین زمان برای آغاز است. برای چند سال آینده خود برنامه ریزی درست داشته باشید.

اردیبهشت

انتخاب با خودتان است: آیا دوست دارید چند سال آینده خود را در جایگاهی که دوست دارید ببینید؟ یا اینکه متحیر باشید و حسرت زمان هایی که از دست داده اید را بخورید؟ بدون شک همه موفقیت برایشان مهم است. پس از انرژی امروز برای آغاز و حرکت استفاده کنید. از گذشته ها دست بکشید و همه ذهن و فکر خود را روی آینده بگذارید. انرژی های امروز به گونه ای است که خیلی راحت می توانید مشکلات کاری را برطرف کنید. با نیروی خیال، بهترین آینده را برای خود بسازید.

خرداد

کمی قوانین را در هم بشکنید. آرزوهای خود را به سمتی کاملا جدید و متفاوت بکشانید. امروز لحظه های جالب و خاصی در زندگی خواهید داشت که فرصت های تازه ای پیش روی شما قرار می دهند. از آنها غافل نشوید. کنترل همه بخش های زندگی به دست شما است. لازم نیست خودتان را به یک راه و روش مشخص مقید و محدود کنید، درست برعکس، راه های دیگر را امتحان کنید تا نتایج جدید به دست بیاورید. حتی اگر موفق و شاد هم هستید، بد نیست گاهی دیدگاه های خود را عوض کنید.

تیر

با اینکه ذاتا انسان اهل رقابتی نیستید و همیشه سعی می کنید بدون توجه به دیگران، راه خود را بروید. اما امروز این میل در وجود شما ایجاد می شود. امروز می توانید اهداف طولانی مدت برای خود تعیین کنید. روش های کاری خود را تغییر دهید. از محدودیت هایی که در ذهن یا برای کارهای خود تعیین کرده اید، دست بردارید. حس رقابتی که امروز دارید، کمک می کند تغییرات بسیاری در زندگی ایجاد کنید و حتی هیجان بیشتری هم به زندگیتان وارد خواهد شد.

مرداد

امروز حس شجاعت زیادی دارید. از همین مساله برای ایجاد تغییرات اساسی استفاده کنید. اگر در نظر دارید کار جدیدی آغاز کنید یا بیزنیس راه اندازی کنید، امروز بهترین زمان برای این کار است. امروز توان درک واقعیت ها و تفکیک آنها از  خیال را دارید. امروز احساس می کنید هیچ چیز نمی تواند جلودار شما باشد و همین شجاعت موفقیت های تازه ای برای شما رقم خواهد زد. مراقب کلمه هایی که استفاده می کنید، باشید.

شهریور

امروز زمان خوبی برای تحقیق و مطالعه در مورد ثبات مالی و اهداف است. دیدگاهی که امروز دارید، به واسطه همکاری با دیگران به شما کمک می کند تا برنامه های طولانی مدت برای خود مشخص کنید. امروز شاید دوست داشته باشید برای وسایل یا تعمیرات خانه هزینه کنید. اما اگر واقعا لازم نیستند، پول آنها را در جایی سرمایه گذاری کنید تا برایتان سودآوری داشته باشند. همیشه بزرگ فکر کنید تا دستاوردهای بزرگی هم داشته باشید.

مهر

انرژی های خوب و حس همکاری زیادی که امروز دارید به شما کمک می کند تا یک روز بسیار عالی و سرشار از رویدادهای خوب داشته باشید. امروز می توانید با فردی که طرزفکر مشابه شما داشته باشد، همکاری جدیدی را آغاز کنید. دیدگاه های خود را با هم به اشتراک بگذارید، به هم اعتماد کنید و بیزینس تازه ای راه اندازی کنید.

آبان

به بخش هایی از زندگی خود فکر کنید که به سازمان دهی و نظم بیشتری نیاز دارند. امروز باید آنها را به وضعیت خوبی برسانید. کمی تحقیق و مطالعه برایتان لازم است تا بتوانید برای امور زندگی خود راهی تازه پیدا کنید. خلاقیت و ایده پردازی های شما امروز زیاد هستند. امروز فرصت خوبی برای برنامه ریزی برای تعطیلات است. از این فرصت برای آغاز یک کار یا بیزینس جدید بهره بگیرید.

آذر

آرام باشید! روی رفتارهای خود کنترل داشته باشید. سعی کنید حس های هیجانی خود را با فکر و آرامش تلفیق کنید. امروز بیشتر روی مسایل کاری و ایده پردازی متمرکز شوید. با خودتان با صدای بلند در مورد کار حرف بزنید. ایده بدهید و ایده بگیرید. با این مکالمه یک طرفه می توانید معایب کار خود را پیدا کنید. البته بد نیست با فردی که دیدگاه بهتری نسبت به شما دارد نیز مشورت کنید.

دی

امروز این را به یاد داشته باشید که بیشتر زمان ما در محل کار سپری می شود و همکارها تقریبا خانواده دوم ما هستند. پس بهتر است همیشه رفتار مناسب و دید خوب به آنها داشته باشید. به طور کلی، امروز باید با اطرافیان رفتار متفاوت و بهتری داشته باشید. برای عزیزان خود وقت بگذارید و مهربانی را نثار آنها کنید. اگر از دوستان قدیم خود بی اطلاع هستید، بد نیست همین امروز با آنها تماس بگیرید

بهمن

امروز حواستان خیلی پرت خواهید بود و خیلی سخت می توانید روی مسایلی که باید، تمرکز کنید. اگر مسایلی در ذهنتان هست که مانع از تصمیم گیری درست می شوند، بهتر است از کار دست بکشید، به آنها فکر کنید و همه چیز را برای خودتان مشخص کنید. به این ترتیب، همه چیزهای آزاردهنده را کنار گذاشته اید و می توانید از انرژی و روز خود استفاده درستی داشته باشید. این را بدانید همه چیز در کنترل شما است. حساب بانکی و برنامه ریزی های خود را دوباره مرور کنید تا از این امر مطمئن شوید.

اسفند

امروز بهترین زمان برای آغاز است. سخت کوشی، برنامه ریزی و خلاقیت کارهایی هستند که امروز خیلی خوب از عهده آنها بر می آیید. امروز به نداهای درونی خود گوش کنید و سعی کنید هیجان بیشتری به زندگی خود بدهید. انرژی های امروز زیاد هستند. با اطرافیان ارتباط های بهتری داشته باشید و از انرژی آنها برای بهبود روحیه خود استفاده کنید.