Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 21 اسفند ماه 93

فال روزانه 21 اسفند ماه 93

فروردین

امروز خوب است کمی در مورد فرهنگ های مختلف تحقیق و مطالعه کنید. شاید از روتین همیشگی زندگی خسته شده باشید. راهکاری پیدا کنید که از فاز تکراری شما را دور کند. به طور مثال، در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید یا در جمع دوستان تازه ای حاضر شوید. از اینکه با غریبه ها دوست شوید، هراسی نداشته باشید. امروز منطق شما به احساساتتان می چربد. پس انتظار نداشته باشید در رابطه عاطفی اتفاق خاصی روی دهد.

اردیبهشت

به خودتان کمی نگاه کنید، به خواسته هایتان و نیازهایی که در دلتان لانه کرده اند. چقدر به آنها رسیده اید؟ آیا تاکنون وقتی را به خودتان اختصاص داده اید؟ اگر بتوانید شناخت درستی از خودتان داشته باشید، در ارتباط هایتان با دیگران نیز موفق خواهید بود. می دانید سراغ هر تیپ آدم هایی بروید و اینکه چه رابطه هایی موجب خوشحالی و آرامش روح شما می شوند. امروز حمایت کائنات را با خود دارید. پس خودتان هم کمی منطقی تر باشید و واقعیت ها را آن طور که هست، ببینید.

خرداد

امروز در ارتباط های خود کمی تغییر ایجاد کنید. یا با آدم های تازه آشنا و دوست شوید. شاید وسوسه شوید از همه چیز دست بردارید اما صبر داشته باشید. در میان دوستان کنونی خود جست‌وجو کنید و ببینید کدام یک از آنها شایستگی این را دارند تا برای همیشه درکنار شما باشند! امروز اطرافیان حمایت و پشتیبانی خود را به شما نشان خواهند اد. شما هم مهربانی و توجه خود را به آنها نشان دهید.

تیر

الکی بهانه نیاورید. شما ذاتا مهربان و دست و دلباز هستید. پس چرا می خواهید خود را به شکل دیگری به دیگران نشان دهید؟ بیشتر تمرکز خود را روی سلامت روح و جسم خود بگذارید. این را بدانید هر چقدر بدنتان سالم تر باشد، روحیه بهتری هم خواهید داشت. امروز توان این را دارید تا ابرهای کدورت را کنار بزنید و با دوستان رابطه صمیمی تر برقرار کنید. برای ورزش یک برنامه دقیق بنویسید و به آن هم عمل کنید. امروز احتمال دارد با فرد جدیدی آشنا شوید.

مرداد

امروز خلاقیت و حس های هنری شما بر دیگر توانایی هایتان غالب است. از آنها برای سروسامان دادن به کارها یا حت یآغاز یک پروژه جدید می توانید استفاده کنید. همه اطرافیان امرو زمنتظر راهنمایی های شما هستند. این شانس را دارید که مدیریت کارها را به عهده بگیرید و همزمان، احترام بقیه را نیز داشته باشید. خودتان هم از اینکه دیگران را زیر پروبال خود بگیرید بسیار خرسند هستید و احساس مفید بودن به شما می دهد.

شهریور

امروز حس های بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. از نظر احساسی به یک پایداری نسبی رسیده اید که می تواند شما را به سوی آرامش و حس رهایی هدایت کند. بهترین زمان برای تمرکز روی ارتباط ها، امروز است. ریختن حرف ها در دلتان فقط موجب می شود بیشتر عصبانی و غمگین شوید. بهتر است همه کدورت ها را دور بریزید و هر کسی که آزارتان داده است را ببخشید. این بخشش در وهله اول به خودتان حس خوب می دهد و فشار روحی زیادی را از شانه هایتان بر می دارد.

مهر

امروز بسیار منطقی هستید. همین کمک می کند تا رابطه های خود را بهبود ببخشید. در مورد مسایلی که در چند وقت اخیر موجب ناراحتی شما شده اند، زیاد فکر نکنید. وقتی بتوانید مسایل منفی را فراموش کنید، بقیه مسایل هم خودبه خود درست می شوند. امروز این توان را دارید تا همه جوانب مشکلات را ببینید و بسنجید. بر همین اساس توصیه می کنیم کمی با سیاست بیشتری رفتار کنید. با اعتماد به نفس می توانید رابطه بهتری با عشقتان داشته باشید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

آبان

امروز روی مود لجبازی و یکدنگی خواهید بود. شاید با این روش به خیلی چیزها برسید اما دلیل نمی شود روی آن اصرار داشته باشید و همه جا همین روند را ادامه دهید. باید کمی هم صبور باشید و بادیگران برخورد مناسب تری داشته باشید. شاید بد نباشد امروز بیشتر روی کارهای خو متمرکز باشید و آنها را به انجام های خوبی برسانید زیرا خلاقیت زیادی خواهید داشت. اگر تصور می کنید می توانید مشکلات را حل کنید، پس دست به کار شوید، کائنات پشتیبان شما است.

آذر

شور و هیجانات شما دقیقا چه هستند؟ امروز دیگر باید از رویاپردازی دست بردارید و بر انجام کارها تمرکز کنید. راه خود را عوض کنید. برای رسیدن به اهدفتان مسیرهای تازه ای را امتحان کنید. مهم نیست رویاهای شما چقدر دور از دسترس به نظر می رسند، شما برای تحقق آنها برنامه ریزی کنید و از همین امروز هم استارت بزنید. از دیگران کمک بگیرید یا در کلاس های آموزشی شرکت کنید. این را بدانید هر دقیقه ای که می گذرد هم می تواند برای شما دیر باشد.

دی

چه چیزی موجب سنگینی شما شده است؟ امروز باید بیشتر به منطق خود اهمیت دهید و بیشتر بر اساس آن رفتار کنید. خوشبختانه رابطه میان عقل و احساس شما زیاد است و می دانید در موقعیت های مختلف چه واکنش هایی نشان دهید. این فرصت بسیار خوبی برای بهبود رابطه ها است. با دوستان قدیمی خود تماس بگیرید و از احوال آنها جویا شوید. کمک گرفتن از اطرافیان و مشورت خواستن از آنها به شما کمک می کند تا وارد مسیر تازه ای از زندگی بشوید که بسیار برایتان مفید است.

بهمن

کمک کردن به دیگران این لطف را دارد که خودتان بیشتر از آنها حس خوب پیدا می کنید. امروز دیگران برای شما احترام بسیاری قایل خواهند بود و منتظر نصایح و مشورت گرفتن از شما می مانند. به واسطه تجربه های زیادی که در زندگی دارید، دیدگاه های شما قابل احترام هستند. بدون این که دیگران را قضاوت کنید، آنچه نیاز دارند را به آنها بدهید. مطمئن باشید نتیجه این الطافتان را نیز خواهید دید. بهترین زمان برای نشان دادن عشقتان به فرد موردعلاقه تان است.

اسفند

امروز شاهد جنگ میان عقل و احساستان خواهید بود. هر کدام حرف ها و نظرات آن یکی را رد می کند. اما خوشبختانه این توان را دارید تا میان آنها تعادل برقرا کنید. به جای اینکه به طور صرف و محض روی عقل یا احساس تمرکز کنید، تلفیقی از آن دور را در زندگی عادی خود داشته باشید. همیشه باید بزرگ فکر کنید تا دستاوردهای بزرگی داشته باشد. با عشقتان رابطه بهتری برقرار کنید.