Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 3 اردیبهشت ماه94

فال روزانه 3 اردیبهشت ماه94

فروردين

امروز سوالات سختي از خودتان مي پرسيد اما پاسخ هاي آن ها بيشتر از آن چيزي كه فكر مي كنيد در دسترس هستند. مسائل را از ديدگاه جديدي مي بينيد. شايد تصميم بگيريد شروعي دوباره در كارها داشته باشيد.

ارديبهشت

اطرافیان کمتر تمایل دارند مثل همیشه به شما کمک کنند و برایتان مفید باشند و سعی نکنید برای آنها چیزی را تعریف کنید. آن ها حوصله ندارند به حرف هایتان گوش کنند. تنها سعی کنید از شرایطی که ناراحتتان می کند چشم پوشی کنید.

خرداد

قدرت هاي شخصي زيادي داريد و مي توانيد با تمام تغييرات زندگي كنار بياييد، مخصوصاً تغييراتي كه در رابطه با مسائل كاري هستند. جهت آرزوها و اهدافتان به طور غير منتظره اي تغيير يافته است اما اين توانايي را داريد كه خودتان را با آن وفق دهيد.

تير

دیگران فکر می کنند شانس به شما روی آورده است،اما شما می دانید که این شانس را به خاطر خلاقیت و درک خودتان به شما روی آورده است.لازم است که در کارهایتان صبور باشید.

مرداد

امروز كمي ولخرج هستيد. اگر تصميم گرفته ايد كه پول خود را پس انداز كنيد و يا آن را تا آر اين ماه نگه داريد، اين امر نمي تواند خبر خوشي برايتان داشته باشد. اگر اوضاع مالي خوبي نداريد، كمي بر خودتان سخت گرفته و از رفتن به خريد خودداري كنيد، چرا كه زمان هايي در امروز وجود دارند كه قدرت آرزو و تصميم گيري شما به كلي از كار مي افتد .

شهريور

اگر زندگی خیلی عادی شود،خسته و بی حوصله می شوید.بنابراین سعی کنید چیزهای متنوعی را انتخاب کنید.اگر لازم است کاری را انجام دهید که به دقت زیادی نیاز دارد سعی کنید در حین انجام آن به خودتان استراحت های کوتاه بدهید و اگرنه آن قدر خسته می شوید که هر پنج دقیقه یک بار به ساعت نگاه می کنید.

مهر

امروز شما آماده اید که قمار کوچکی بکنید و خوشبختانه برنده اید.گر چه شما نباید ریسکی بکنید که قادر به پرداخت آن نیستید،پس مراقب باشید.به عبارت دیگر امروز شما از فلسفه یا عقیده ای که برای شما بسیار ارزشمند است و همواره راه صحیح به جلو را به شما نشان می دهد سود جسته و بنابراین احساس آرامش می کنید.

آبان

در چند روز آینده بیشتر از قبل به زندگی تان فکر می کنید.شما اجاز می دهید کارها پیش بروند و در حرکت به طرف جلو جرات زیادی دارید.حتی شاید افراد ترسوتر را هم مجبور کنید مانند شما رفتار کنند.

آذر

اگر بدنبال يك خانه جديد هستيد حتماً همه موانع را از سر راه بر مي داريد تا بهترين جا را پيدا كنيد. و اگر به فكر نوسازي يا دكوراسيون جديد هستيد، يك طرح كاملاً جديد به شما الهام خواهد شد. اگر هيچ كدام از اين دو مورد در مورد شما حقيقت ندارد يك كتاب خوب كه شما را به يك زمان يا مكان ديگر منتقل مي كند برداريد و بخوانيد.

دي

يك متولد برج دي(دي ماه) اگر عاقل باشد كارهاي روزمره را كنار مي گذارد و كمي به خودش مي پردازد. شما درست در وسط دوره اي هستيد كه مي توانيد تغييرات عميقي را در خود ايجاد كنيد و نبايد به فرصت ها اجازه دهيد كه از دستتان بروند.

بهمن

امروز ستارگان فرصتی فوق العاده به شما می دهند تا به هدفهایتان دست پیدا کنید . زیرا شخص با نفوذی به محض این که شما را ببیند از شما خوشش می آید . این جور شانسها همیشه پیش نمی آید . بنابراین عاقلانه است که از پیشنهادی که اکنون به شما می شود حداکثر استفاده را ببرید . اگر با دوستان معاشرت می کنید سعی کنید خیلی هیجان زده نشوید و احساسات تان را کنترل کنید چون هنوز آنقدر ثروتمند نشده اید.

اسفند

بعضی مواقع ناامیدی ها کاری می کنند که در صدر علائقتان باشید. اگر شما اخیراً‌ دلخور بوده اید و اگر در جستجوی یک خانه جدید هستید اجازه ندهید اطمینان شما را از پایه بکند . این یک دعا در لباس نصیحت می تواند باشد. و ممکن است خانه جدیدتا درست سر نبش همینجا بدون نقص باشد.