Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه8 اردیبهشت ماه94

فال روزانه8 اردیبهشت ماه94

 

 

 

فروردين

مراقب باشيد كارها خراب نشوند شايد برنامه هايتان به هم بخورند. امروز همه چيز مطابق ميل شما پيش نمي رود.

ارديبهشت

دست از نگرانی برای آینده بردارید و به زیبایی های اطراف نگاه کنی و توجه کنید. در حقیقت با اتفاقاتی که اکنون در حال وقوع است اعتماد به نفس و روحیه تان بسیار بالا است . اما حتی اگر مسوولیت جدی ای دارید که باید ظرف چند روز آینده آن را انجام دهید باز هم خلاقیت شما در راس کارها قرار دارد.

خرداد

اگر نارضايتي درمحل كار يا خانه وجود دارد، زياد طول نمي كشد وبايد تلاش كنيد تا همه چيز درست شود تاثيرات مثبت ستارگان به شما فرصتي مي دهند تا مسائلي كه شما را در عقب نگه مي دارد و از پيشرفت شما جلوگيري مي كند را فراموش كنيد. شما خودتان مي دانيد چه كاري را بايد انجام دهيد البته قبتان مي داند و تنها بايد عقلتان را قانع كنيد.

تير

بروید و آن کالا را بخرید!ماه پرمشغله ای بوده و اکنون لیاقت این را دارید که برای خودتان چیزی بخرید.اما ببینید که اگر آن را می خواستیدآن فروشگاه پس می گیرد.مراقب باشید زیرا ممکن است آنقدر که بخواهید شادی دریافت نکنید.

مرداد

شما بسيار با اعتماد به نفس هستسيد و بسيار لذت مي بريد كه در زير انوار پرقدرت، خود را نشان دهيد! به خصوص اگر پول، مسئله اصلي اين مذاكره مي باشد. اگر قصد داريد در مصاحبه شغلي شركت كنيد، حتماً موفق خواهيد شد.

شهريور

حال وهوای خوبی دارید و مثبت بین هستید.هر کاری را ممکن می دانید و دوست دارید در رقابت ها شرکت کنید.هر شهریوری هرازگاهی نیاز دارد به خودش خوش بگذراند.

مهر

اوضاع کمی بهتر شده و اکنون می توانید به آن چه دیروز رخ داد نخندید این بهترین راه رویارویی با این گونه واقعیت هاست.هم چنین امروز شوخ طبعی شما به صورت ناآشکار مورد تحسین واقع می شود حتی اگر شما آن افراد را نشناسید ولی مطمئن باشید برای مدت زیادی ماه در زیر ابر نمی ماند و آنها را خواهید شناخت.

آبان

امروز ستارگان موقعیت مالی تان را بالا می برند و می توانید از شانس خوب تان بهره ببرید.شما قوه درک خوبی برای سرمایه گذاری مالی دارید بنابراین از این قوه استفاده کنید.با یک کارشناس مشورت کنید البته اگر به نظرات یک فرد حرفه ای نیاز دارید.

آذر

تمام توجه شما روي دنياي مادي باقي مي ماند حين اين كه به فكر تغيير شرايط زندگي خود هستيد. روش مستقيم و كارسازي كه در پيش مي گيريد شما را قادر مي سازد كه درآمد خود را بالا ببريد و هر مانعي كه سرراهتان مي آيد را از بين ببريد. فعلاً شما به راحتي افراد متقلب رااز قيافه شان مي شناسيد. پس به خوبي مي توانيد از پس هر كس كه بخواهد سر شما را كلاه بگذارد برآئيد.

دي

‌مي توانيد در مابل هر چيزي مقاومت كنيد به جز وسوسه، و امروز در درياي احساس غرق خواهيد شد. اما مراقب باشيد كه اين احساس عاشقانه با هوس همراه نباشد وگرنه در روزهاي آينده شما را در شرايط سختي قرار مي دهد.

بهمن

ستارگان انرژی زیادی برایتان فراهم می کنند اما این مطلب به این معنی نیست که شما به خودتان زیاد فشار آورید. همچنین باید سعی خودتان را را بکنید که نگران چیزهایی که نمی توانید آنها را تغییر دهید یا هنوز اتفاق نیافتاده نباشید . گر چه متولد بهمن این کار برای شما آسان است .خودتان را با مطالبی که روح را شاد می کنند سرگرم کنید و از این طریق به خود کمک کنید تا نگرانی را فراموش کنید.

اسفند

اگر شما با کسی نمی توانید به توافق برسید که سرمایه تان را به اشتراک بگذارید برای شما بهتر است به طور متناسبی سرجایتان بنشینید. ستارگان اکنون دارند برای شما به وضوح دیدن چیزها را مشکل می سازند و شما در آینده نزدیک راه دستیابی درست و دقیق خواهید داشت.