Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی آیین‌نامه تجلیل از چهره‌های جوان فرهنگ و هنر استان منتشر شد

آیین‌نامه تجلیل از چهره‌های جوان فرهنگ و هنر استان منتشر شد

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار آیین‌نامه تجلیل از چهره‌های جوان فرهنگ و هنر استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مجید فروتن اظهار کرد: این اداره کل در راستای اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از برگزیدگان و استعدادهای فرهنگی و هنری جوان، در نظر دارد نسبت به شناسایی و تجلیل از افراد برجسته و سرآمد جوان در حوزه‌های فرهنگ و هنر اقدام کند.

وی هدف از این اقدام را کشف و معرفی استعدادهای جوان فرهنگ و هنر و صیانت و پاسداشت از این سرمایه‌ها عنوان کرد و افزود: ایجاد روحیه نشاط در برگزیدگان و فراهم آوردن زمینه حضور دسته جمعی برگزیدگان جوان فرهنگ و هنر به منظور ارتباط و تعامل با یکدیگر از دیگر اهداف این برنامه است.

فروتن خاطرنشان کرد: محدوده سنی افراد مشمول این آیین نامه ١٥ تا ٣٥ سال بوده و شامل افرادی است که در جشنواره‌ها، مسابقات و همایش‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی حائز رتبه اول تا سوم شده باشند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه افراد معرفی شده باید از فعلان عرصه فرهنگ و هنر استان باشند، گفت: برگزیدگان سال های ١٣٩٣ و ١٣٩٤ طبق تاریخ مندرج در لوح سپاس ملاک است.

علاقمندان می‌توانند مستندات و مدارک خود را پس از برابر اصل کردن در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های محل سکونت تا ٣١ خردادماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ارسال کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن