Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی بازیگری که رفیقی ندارد!

بازیگری که رفیقی ندارد!

حسین محب‌اهری در برنامه «خندوانه» گفت: «با همه رفیقم ولی رفیق ندارم! نمی‌دانم شاید نچسبم یا همراه خوبی نیستم.»

به گزارش "همدان نیوز"، شامگاه پنجشنبه ۳۱ شهریور، حسین محب‌اهری مهمان برنامه «خندوانه» شد.

او که در حال گذراندن دوران شیمی‌درمانی است با کلاه شاپویی بر سر، عینک دودی بر چشم و سبیلی مصنوعی، وارد استودیو شد.

محب‌اهری در برابر سوال رامبد جوان که پرسید چه خبر، گفت: «خبرهای خوب! همین که آفتاب هر روز طلوع می‌کند و مهتاب هر شب می‌تابد یعنی خبر خوب.»

جوان با اشاره به سبیل مصنوعی محب‌اهری به شوخی گفت شبیه سالوادور دالی، نقاش معروف اسپانیایی شده‌ است و او پاسخ داد: «به خاطر وضعیت ناشی از شیمی‌درمانی احساس کردم شاید دیدن چهره‌ام روحیه بعضی را خراب کند و همان‌طور که پشت صحنه نشسته بودم، تصمیم گرفتم این سبیل را بگذارم تا قیافه‌ام فانتزی‌تر شود!»

حسین محب‌اهری ادامه داد: «امتیاز بیماری این است که به شما شوک می‌دهد! انگار ناگهان روی صورتتان آب پاشیده باشند. تا وقتی سالم هستید، زیبایی‌های اطرافتان به چشم‌تان عادی می‌آید ولی بیماری باعث می‌شود یک بار دیگر همه چیز را مرور کنید و بابتش شکر‌گزار باشید.»

او در پاسخ به این سوال که اگر رئیس‌جمهور بود چه می‌کرد، گفت: «اگر رئیس‌جمهور بودم، هیچ وقت سخنرانی نمی‌کردم، فقط صبح به صبح ۱۰ دقیقه به تلویزیون می‌آمدم، لبخند می‌زدم و بعد به سراغ کار‌هایم می‌رفتم!»

محب‌اهری در ادامه افزود: «من با همه رفیقم ولی رفیق ندارم! تنها کسی که دوستی‌ام با او به سالیان قبل برمی‌گردد آتیلا پسیانی است. نمی‌دانم شاید نچسبم یا همراه خوبی نیستم اما دوست صمیمی ندارم.»

او در پایان سبیل مصنوعی‌اش را برداشت و در حالی که رامبد جوان آن را بر صورت خود گذاشته بود، گفت: «آرزو می‌کنم کسانی که بیمار می‌شوند قدرت مقابله با بیماری‌شان را داشته باشند.»

منبع: خبرآنلاین

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن