Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان برگزار می‌شود

با انتخاب 75 اثر برای شرکت در بخش نمایشگاهی؛
سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری سیزهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مجید فروتن با بیان اینکه این جشنواره روز چهارشنبه هفتم مهرماه امسال در کبودراهنگ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: ایجاد فضایی سالم و سازنده در راستای تقویت توانایی و خلاقیت هنرمندان، ایجاد بستری مناسب برای رشد، تعالی و شناخت استعدادها و ایجاد فضای هنری برای گردهمایی هنرمندان از اهداف این جشنواره است.

وی شناسایی هنرمندان فعال را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در این جشنواره زمینه مناسب برای رقابتی سازنده در راستای ارتقاء سطح کیفی آثار هنری فراهم شود.

فروتن از ارسال ٢٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد ٧٥ اثر برای شرکت در بخش نمایشگاهی جشنواره انتخاب شده‌اند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور محمدحسین حلیمی، عضو پیوسته فرهنگستان علوم و استاد تمام دانشکده‌ هنر دانشگاه تهران به عنوان میهمان ویژه این جشنواره خبر داد و افزود: کارگاه آموزشی هم در حاشیه این جشنواره با حضور اساتید، داوران و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن