Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی شورای انتخاب دو بخش جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند

شورای انتخاب دو بخش جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند

شورای انتخاب نمایش های بخش مسابقه تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خیابانی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، این شورا متشکل از فریبا دلیری، علی ظفر قهرمانی نژاد و محسن پور قاسمی آثار رسیده به بخش های مسابقه تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خیابانی را انتخاب خواهند کرد.

فریبا دلیری کارگردان، مدرس دانشگاه و هنرمند فعال تئاتر کودک و نوجوان که در بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان کارگردان برگزیده انتخاب شد به همراه علی ظفر قهرمان نژاد مدرس، کارگردان و پژوهشگر فعال تئاتر و تئاتر خیابانی، همچنین محسن پورقاسمی نویسنده، کارگردان و پژوهشگر تئاتر کودک و نوجوان که در بیش از نه دوره جشنواره حضور داشته ارزیابی آثار متقاضی حضور در دو بخش خیابانی و خردسال جشنواره را برعهده خواهند داشت.

در بخش مسابقه تئاتر خودسال حداکثر شش نمایش و در بخش مسابقه تئاتر خیابانی حداکثر هشت نمایش برای حضور در جشنواره انتخاب خواهند شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی آذر ماه ۱۳۹۵ در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن