Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی فراخوان جذب پژوهشگر بسیجی در استان همدان

مسئول مطالعات و تحقیقات بسیج استان همدان خبر داد:
فراخوان جذب پژوهشگر بسیجی در استان همدان

مسئول مطالعات و تحقیقات بسیج استان همدان از فراخوان جذب پژوهشگر بسیجی در راستای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و تکمیل شبکه پرسشگری بسیج استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان ینوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، علیرضا عقیلی با اشاره به فراخوان جذب پژوهشگر بسیجی اظهار داشت: این امر در راستای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و تکمیل شبکه پرسشگری بسیج استان همدان صورت می‌گیرد.

وی افزود: در راستای استفاده بهینه از ظرفیت بسیجیان با استعداد برتر در سطح دانشگاه‌های استان و استفاده از ظرفیت آنان در سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و شرکت در پرژ‌ های پرسشگری استان دعوت به عمل می آید.

مسئول مطالعات و تحقیقات بسیج استان همدان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای همکاری با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان می‌توانند با تکمیل مدارک و مراجعه به دفتر این سازمان در سپاه انصارالحسین (ع) مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فراخوان دریافت مقاله علمی در فصل نامه مطالعات راهبری بسیج بیان داشت: این فراخوان در سطح استانی برگزار می‌شود.

عقیلی افزود: علاقه‌مندان و پژوهشگران و دانشجویان بسیجی استان می‌توانند مقالات خود را در خصوص ماموریت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و... سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و مسائل عمومی کشور و استان همدان را برای چاپ در فصل‌نامه مطالعات راهبری بسیج ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای همکاری می‌توانند به دفتر سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان در سپاه انصارالحسین (ع) مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن