Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی عمو نوروز و ننه سرما و جادوگر شهر زباله‌ها میهمان همدانی‌ها می‌شوند

اجرای 11 نمایش در دومین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان؛
عمو نوروز و ننه سرما و جادوگر شهر زباله‌ها میهمان همدانی‌ها می‌شوند

دومین روز از بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با اجرای 11 نمایش همراه است.

به گزارش "همدان نیوز"، امروز سه شنبه 23 آذرماه دومین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان با شعار «مهر بر صحنه کودکی» است و در این روز نمایش هایی شامل بچه های خاکستری، سرناد، عمو نوروز و ننه سرما، شجاعت یعنی چی، اکسولا و خرگوش، لاکی عجق وجق، یه روز دو فصل، روان گسیختگان، جادوگر شهر زباله ها، شما بگید و عروسک های موزون اجرا خواهد شد.

نمایش «بچه های خاکستری» به کارگردانی امید نیاز و نویسندگی الهام چنائی از جزیره خارک در بخش نوجوان در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی در سه سانس 10 صبح و 15 و 17 عصر به مدت 45 دقیقه اجرا در می آید.

سالن تئاتر شهر مجتمع شهید آوینی نیز میزبان «سرناد» به نویسندگی استاومیر مرژوک و کارگردانی رضا روان از همدان در بخش نوجوان و در سه سانس 10 صبح، 15 و 17 عصر به مدت 40 دقیقه است.

اثر «عمو نوروز و ننه سرما» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی از تهران در بخش تئاتر خردسال به مدت 45 دقیقه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا و همچون دیگر نمایش ها در سه سانس 10 صبح، 15 و 17 عصر به نمایش گذاشته می شود.

«شجاعت یعنی چی؟» عنوان نمایشی است که به نویسندگی و کارگردانی شراره طیار از تهران و در بخش تئاتر خردسال به مدت 30 دقیقه و در سانس های 9، 10 و 11 صبح در سالن پلاتوی مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا اجرا می شود.

 

پلاتو عبادی مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا نیز در سانس های 10 صبح و 15 و 17 عصر امروز و در هر سانس به مدت 50 دقیقه میزبان نمایش «اکسولا و خرگوش» به نویسندگی و کارگردانی پدرولسپی سانچیز به عنوان اثر مشترک اسرتایلا- آفریقای جنوبی خواهد بود که این نمایش در بخش تئاتر بین الملل به اجرا درخواهد آمد.

تئاتر دانش آموزی «روان گسیختگان» به نویسندگی و کارگردانی امین نقی‌ئی از همدان به مدت 40 دقیقه در دو سانس 10 صبح و 15 بعدازظهر در سالن کانون مهدیه همدان به نمایش گذاشته می شود.

سالن تالار فجر نیز از نمایش 70 دقیقه ای «لاکی عجق وجق» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی آناهیتا غنی زاده از تهران در بخش مسابقه کودک و در سه سانس 10 صبح، 15 و 17 بعدازظهر، میزبانی می کند.

نمایش «یه روز دو فصل» نیز به کارگردانی رامین کهن و نویسندگی نوشین سیفی  از تهران در بخش تئاتر خردسال در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در سه سانس 9،10 و 11 صبح به مدت 40 دقیقه اجرا خواهد شد.

سه نمایش خیابانی شامل نمایش «جادوگر شهر زباله ها» به نویسندگی و کارگردانی میثم سرآبادانی از تفرش به مدت 40 دقیقه، نمایش «شما بگید» به نویسندگی و کارگردانی میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه به مدت 40 دقیقه و نمایش «عروسک های موزون» به نویسندگی و کارگردانی الکساندر گراف از روسیه به مدت 40 دقیقه به ترتیب ساعت 15 ، 16 و 17 بعدازظهر امروز در محوطه مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی اجرا خواهند شد.

این جشنواره از 21 آذرماه در همدان آغاز شده و تا 27 آذرماه همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) ادامه دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن